دانلود و خرید کتاب شش گام تا امنیت اطلاعات میثم دریکوندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شش گام تا امنیت اطلاعات اثر میثم دریکوندی

کتاب شش گام تا امنیت اطلاعات

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب شش گام تا امنیت اطلاعات

کتاب شش گام تا امنیت اطلاعات نوشتۀ میثم دریکوندی در انتشارات آذرکلک به چاپ رسیده است.

درباره کتاب شش گام تا امنیت اطلاعات

کتاب شش گام تا امنیت اطلاعات دربارۀ حریم خصوصی و امنیت اطلاعات است. این ویژگی کتاب را برای کسانی مناسب می‌کند که دوست ندارند دیگران به اطلاعاتشان مثل تصاویر و ویدیوهای شخصی، گذرواژه‌ها، اطلاعات حساب‌های بانکی و… دسترسی داشته باشند. نویسنده می‌گوید تمامی محتوای کتاب قبلاً به‌صورت عملی بررسی شده‌اند و خواننده می‌تواند از صحت اطلاعات، روش‌ها و ابزارهای معرفی شده اطمینان داشته باشد. همیشه روش‌ها و ترفندهایی در سطح وب وجود دارد که کارایی چندانی ندارند و خیلی از افراد به نام روش‌ها و نرم‌افزارهای امنیتی، بدافزارهایی برای کاربران ارسال می‌کنند و اطلاعات آن‌ها را به سرقت می‌برند و به همین دلیل، افراد دربارۀ نرم‌افزارهای امنیتی و روش‌های امنیتی خراب شده است. در کتاب شش گام تا امنیت اطلاعات، تمامی نرم‌افزارهایی که معرفی شده‌اند متعلق به شرکت‌های بزرگ امنیتی هستند و روش تهیۀ نسخۀ اصلی آن‌ها نیز گفته شده است.

برای درک بهتر موضوع می‌توان این‌طور مثال زد که حتماً تا الان هر فردی با این موضوع روبه‌رو شده است که برای بالا بردن امنیت خود روی هر لینکی کلیک نکند، هر ایمیلی را باز نکند، هر نرم‌افزاری را نصب نکند، از آنتی‌ویروس اصل استفاده کند و نرم‌افزارها را از مراجع معتبر تهیه کند؛ اما کمتر به این موضوع پرداخته شده که مراجع معتبر تهیۀ نرم‌افزار کدام هستند؟ چگونه می‌توان آنتی‌ویروس اصل تهیه کرد؟ نرم‌افزارهای بارگیری شده را  چگونه باید بررسی کرد و از سالم بودنشان مطمئن شد؟ لینک‌های مشکوک را چگونه و با چه ابزاری باید بررسی کرد؟ کتاب شش گام تا امنیت اطلاعات به‌صورت کامل به حل این مسائل پرداخته است.

 فصل‌های اولیۀ کتاب به روش‌ها و نرم‌افزارهای امنیتی برای بالا بردن امنیت سیستم‌های شخصی، مودم‌های خانگی، امنیت موبایل، امنیت سیستم‌عامل آندروید، امنیت در مکان‌های عمومی، امنیت در پرداخت‌های اینترنتی، روش‌های اعتبارسنجی فروشگاه‌های اینترنتی، نحوۀ بررسی لینک‌ها و تعیین مخرب بودن یا نبودن آن‌ها و معرفی ابزارهای زیادی برای بالا بردن امنیت پرداخته است. فصل‌های آخر به بخش‌های شبکه‌ایی و رمزنگاری اختصاص دارد تا افرادی که مایل هستند حوزۀ  امنیت را به‌صورت تخصصی شروع کنند، بتوانند از این کتاب به‌عنوان اولین مرجع استفاده کنند.

کتاب شش گام تا امنیت اطلاعات در ۶ فصل تدوین شده است و این موضوعات را در بر می‌گیرد:

آشنایی با مقدمات و اصطلاحات امنیت اطلاعات

آشنایی با امنیت شبکه‌های اجتماعی

آشنایی با امنیت اطلاعات در رایانه

آشنایی با امنیت اطلاعات در تلفن همراه

آشنایی با امنیت در اینترنت و فروشگاه‌های اینترنتی

آشنایی با مهندسی اجتماعی و نحوۀ مقابله با آن

آشنایی با مباحث شبکه‌ایی

آشنایی با رمزنگاری اطلاعات

خواندن کتاب شش گام تا امنیت اطلاعات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های مرتبط با علوم کامپیوتر و امنیت سایبری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان