دانلود و خرید کتاب حکمرانی دیجیتال جرمی سوئینفن گرین ترجمه حسین خسروپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب حکمرانی دیجیتال

کتاب حکمرانی دیجیتال نوشتهٔ جرمی سویینفن گرین و استفان دانیلز و ترجمهٔ حسین خسروپور و مژگان شوندی است. نشر راه پرداخت این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد پیشروبودن در جهان فناوری‌هایِ در حال تغییر سخن گفته است.

درباره کتاب حکمرانی دیجیتال

کتاب حکمرانی دیجیتال توضیح داده است که پیشروبودن در جهان فناوری‌های در حال تغییر چگونه ممکن است. این کتاب کوشیده است تا همهٔ ابعاد حکم‌رانی خوب در زمینهٔ فناوری را ترسیم کند. یکی از موضوعات جذابی که این کتاب به آن پرداخته، موضوع تاب‌آوری دیجیتال است. این اثر تفسیر و توضیحی دربارهٔ مسائل پایه‌ای پیرامون فرصت‌ها و مخاطرات مرتبط با فناوری دیجیتال ارائه داده و نقشی را تشریح کرده است که فناوری دیجیتال می‌تواند در سراسر سازمان‌ها ایفا کند. این کتاب می‌تواند بینشی جدید به هیئت‌مدیره و مدیریت ارشد دربارهٔ توسعهٔ راهبردهای سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از فناوری دیجیتال بدهد؛ همچنین آن‌ها را به دانش لازم برای پرسیدن موارد مهم و درست از متخصصان و تشخیص ارتباط یا عدم‌ارتباط و وضوح یا ابهام پاسخ‌ها به این مخاطبان تجهیز کند. کتاب حاضر توضیح درمورد اصول پایه‌ای حکمرانی دیجیتال مانند رهبری، توانایی، مسئولیت پاسخ‌گویی برای خلق ارزش و شفافیت گزارش‌دهی، صداقت و رفتار مطابق با اصول اخلاقی را در بر گرفته است. این کتاب ۱۴ فصل دارد.

خواندن کتاب حکمرانی دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ توسعهٔ فناوری و نوآوری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب حکمرانی دیجیتال

«فناوری دیجیتال به‌طور دائم در حال تغییر است و این یکی از دلایلی است که مدیریت آن بسیار دشوار است. هیچ‌کس نمی‌داند که چه چیزی در حال وقوع است. شاید هفته آینده یک رایانه کوانتومی قابل دسترس و به‌صورت تجاری روانهٔ بازار شود که به‌طریقی امنیت سایبری موجود را باطل و بی‌اثر می‌کند. اما سازمان‌ها می‌توانند تا حدی با نظارت بر پیشرفت‌های فناوری و شناسایی و پیگیری موارد تأثیرگذارتر، از خود محافظت کنند. در فصل آخر، ماهیت چند فناوری نوظهور را مرور می‌کنیم که شروع به ایجاد تحول‌آفرینی در شماری از صنایع کرده‌اند: تجزیه‌وتحلیل کلان‌داده، خودکارسازی فرآیند رباتیک، هوش مصنوعی، رایانش پوشیدنی (Wearable computing)، اینترنت اشیا، چاپ سه‌بعدی (۳D printing)، واقعیت افزوده (Augmented reality)، بلاکچین و واسط مغز و رایانه (Brain-computer interfaces). هریک و همه این فناوری‌ها ممکن است تغییراتی عظیم و غیرمنتظره در صنعت شما ایجاد کنند. مراقب آنها و هر فناوری دیگری باشید که به‌تدریج برجسته می‌شود.

بدیهی است که فناوری دیجیتال در یک وضعیت ثابت در حال جریان و توسعه است. اما پذیرش در خصوص آن، سؤال‌های قابل‌توجهی را در زمینه حکمرانی دیجیتال به وجود می‌آورد که نیاز خواهید داشت برای آنها پاسخ پیدا کنید و اگر نیاز به ایجاد راهکارهای کاملاً جدید دارید، ممکن است خودتان را در موقعیت‌های ناشناخته و خطرناک قرار دهید. همان‌طور که در فصل سوم بررسی کردیم، این همیشه جایگاه خوبی برای بودن نیست. بسیاری از فناوری‌ها این امکان را فراهم می‌آورند که افراد شما از کارهای سه‌دی (۳D)، کثیف (Dirty)، خطرناک (Dangerous) و کسل‌کننده (Dull) به سمت کارهای بارزش‌تر و با مزیت بیشتر سوق دهد، همچنین می‌تواند فرصت‌هایی را برای تحویل کارآمدتر و مؤثرتر ایجاد کند. اما برای انجام این کار، نیاز خواهید داشت مطمئن شوید که همه مواردی را که (در آن زمان) برای دانستن وجود دارد می‌دانید!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

قیمت:
۱۱۴,۰۰۰
تومان