دانلود و خرید کتاب درمان های روانشناختی در بیماری سرطان سیده معصومه بابلمراد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درمان های روانشناختی در بیماری سرطان اثر سیده معصومه بابلمراد

کتاب درمان های روانشناختی در بیماری سرطان

معرفی کتاب درمان های روانشناختی در بیماری سرطان

کتاب درمان های روانشناختی در بیماری سرطان نوشتهٔ سیده معصومه بابلمراد و سعید کلامی است. انتشارات پادینا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب درمان های روانشناختی در بیماری سرطان

کتاب درمان های روانشناختی در بیماری سرطان ابتدا بیماری سرطان را تعریف کرده و سپس از نشانه‌های آن، سرطان سینه و ریه سخن گفته است. این کتاب در فصل دوم به موضوعاتی مانند مبانی نظری اضطراب مرگ، نگرش دین اسلام به مرگ، اضطراب مرگ از دیدگاه مکاتب روان‌شناسی و... پرداخته و در فصل‌های بعدی درمورد امید، ذهن‌آگاهی، درمان شناختی - رفتاری، معنویت درمانی با تکیه بر مفهوم توکل و حکمت و شکرگزاری و... سخن گفته است.

خواندن کتاب درمان های روانشناختی در بیماری سرطان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب درمان های روانشناختی در بیماری سرطان

«مطالعه ای توسط گریر و موریس (۱۹۷۵) نشان می‌دهد طریقی که افراد با هیجان قوی مثل خشم روبرو می‌شوند بویژه مهم است. این مطالعه رابطه بین شخصیت و سرطان پستان در زنان را مد نظر قرار داده بود. روز قبل از انجام معاینه جراحی برای تعیین اینکه آیا غده‌های سرطانی آنها بدخیم بودند یا نه، زنان مورد مصاحبه قرار گرفتند و آزمون‌های روانشناختی از آنها گرفته شد. زنانی که بعدا معلوم شد غده سرطانی آنها بدخیم است یا خشم خود را بسیار مستقیم ابراز می‌کردند یا کاملا آن را محبوس می‌ساختند. محققانی که مصاحبه‌های روانشناختی را انجام دادند و آزمون‌ها را اجرا کردند، اطلاعی از خوش خیم بودن یا نبودن غده سرطانی آزمودنی‌ها نداشتند. هم آنها و هم آزمودنی‌ها از نتیجه نمونه برداری بی اطلاع بودند. هر چند تفاوت‌های معنی داری از لحاظ ابراز خشم بین زنان دارای غده سرطانی بدخیم و خوش خیم وجود داشت. هیچ تفاوت معنی داری در دیگر متغیرها مثل هوش و افسردگی بین آنها وجود نداشت»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۶۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۷۶۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان