دانلود و خرید کتاب مدیریت تبلیغات در بازار رقابتی حسن سلطانی صفت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت تبلیغات در بازار رقابتی اثر حسن سلطانی صفت

کتاب مدیریت تبلیغات در بازار رقابتی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مدیریت تبلیغات در بازار رقابتی

کتاب الکترونیکی «مدیریت تبلیغات در بازار رقابتی» نوشتهٔ حسن سلطانی صفت در انتشارات آفتاب گیتی چاپ شده است. تبلیغات به‌عنوان علمی چندوجهی به‌قدری دارای تأثیر و نفوذ است که می‌تواند چارچوب فکری، الگوی رفتاری، نظام ارزشی و شیوه تعامل مردم با محیط و دیگران را تحت‌تأثیر قرار دهد. این کتاب حاوی مفاهیم مفیدی درخصوص تبلیغات و مدیریت تبلیغ در بازار رقابتی است.

درباره کتاب مدیریت تبلیغات در بازار رقابتی

تبلیغات از نظر تکنیکی عبارت است از هر نوع معرفی غیرشخصی و ترویج ایده‌ها، کالا و یا خدمات در مقابل پول که یک فرد یا مؤسسهٔ مشخصی آن را انجام می‌دهد.

شما در طول زندگی‌تان بخش قابل‌توجهی از عمر خود را صرف تماشای آگهی‌های تبلیغاتی می‌کنید. البته به بسیاری از این آگهی‌ها توجهی نمی‌شود و درصد کمی موردتوجه قرار می‌گیرد، ازاین‌رو کار تبلیغات اهمیت می‌یابد و تبلیغات دیگر یک حرفه ساده نیست چرا که در عصر اقتصاد وقت و اقتصاد توجه و با این حجم بالای انتقال پیام، متخصص تبلیغات باید هر چه بیشتر حرفه‌ای‌تر و در کسب مهارت‌های خود به‌روزتر عمل کند تا بتواند از پس وظیفه‌اش برآمده و تبلیغی مؤثر ارائه دهد.

هجمه تبلیغات برای تسخیر ذهن و قلب مشتریان آن‌چنان زیاد بوده که موردتوجه قرارگرفتن در رسانه‌ها بسیار مشکل شده است. کمیاب‌ترین منبع در بازار رقابتی، توجه است. امروزه همه نیازمند موردتوجه قرارگرفتن هستند به‌طوری‌که بزرگ‌ترین مشکل فعالیت بازاریابی کمبود توجه است.

تبلیغ در زبان عربی هم کلمهٔ ایصال است و هم کلمهٔ ابلاغ. در فارسی در مورد هر دوی این‌ها کلمهٔ رسیدن و رساندن به کار برده می‌شود؛ ولی در زبان عربی ایصال را به‌جای ابلاغ نمی‌شود به کار برد. ایصال معمولاً در مورد رساندن چیزی به دست کسی یا در حوزهٔ کسی است؛ یعنی در مورد امور جسمانی و مادی به کار می‌رود. ولی ابلاغ در مورد رساندن یک فکر و یا یک پیام است؛ یعنی در مورد رساندن چیزی به فکر و روح و ضمیر و قلب کسی به کار می‌رود و ازاین‌رو محتوای ابلاغ یک فکر و یا احساس است و به‌عبارت‌دیگر معمولاً ابلاغ را در مورد پیام‌ها و امثال این‌ها به کار می‌برند. پس تبلیغ از نظر لغوی یعنی رساندن یک پیام از شخصی به شخص دیگر.

انسان در هزاره سوم توسط «تبلیغات» محاصره شده، نگاهی به حجم انبوه پیام‌های تبلیغی دریافتی توسط هر فرد نشانگر این است که افراد جامعه گاهی بدون این‌که وارد پروسه انتخاب و گزینش شوند، در معرض پیام‌های گوناگون تبلیغی قرار می‌گیرند و بسیاری از مواقع نیز تحت‌تأثیر مستقیم یا غیرمستقیم آن‌ها، وادار به عمل می‌شوند.

باتوجه‌به تحقیقات انجام شده در فعالیت‌های مختلف هر فرد به طور متوسط در طول روز در معرض ۲۰۰ الی ۵۰۰۰ پیام تبلیغاتی است.

در هر کاری رمز و رازی وجود دارد؛ همان چیزی که قدیمی‌های ما به آن «فوت کوزه‌گری» می‌گفتند. اگر آن‌ها را یاد بگیرید، نه‌تنها آن کارها دیگر عجیب‌وغریب نیستند، بلکه به نظر بسیار ساده و آسان می‌رسند.

کتاب مدیریت تبلیغات در بازار رقابتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شما چه در جایگاه مدیری که به طور مستقیم با بازاریابی برند در ارتباط است و چه در جایگاه یک دانشجوی علاقه‌مند باید به تبلیغات و مدیریت آن آشنایی کافی داشته باشید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۱۹٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان