دانلود و خرید کتاب دلتنگی در فروشگاه اچ مارت میشل زانر ترجمه بهاره سیدغفوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دلتنگی در فروشگاه اچ مارت اثر میشل زانر

کتاب دلتنگی در فروشگاه اچ مارت

نویسنده:میشل زانر
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دلتنگی در فروشگاه اچ مارت

کتاب الکترونیکی دلتنگی در فروشگاه اچ مارت نوشتۀ میشل زانر و ترجمۀ بهاره سیدغفوری است و انتشارات دانش‌آفرین آن را منتشر کرده است. کتاب دلتنگی در فروشگاه اچ مارت داستانی دربارۀ خانواده، غذا، غم، سوگ و مقاومت است.

درباره کتاب دلتنگی در فروشگاه اچ مارت

کتاب دلتنگی در فروشگاه اچ مارت، زندگی‌نامۀ نویسنده و خوانندۀ دورگۀ کره‌ای - آمریکایی، میشل زانر است که مادر خود را بر اثر ابتلا به سرطان از دست می‌دهد و هویت کره‌ای خود را از نو می‌سازد. در این داستان میشل زانر خود را بسیار بیشتر از یک خواننده، ترانه‌سرا و گیتاریست خیره‌کننده نشان می‌دهد. او با شوخ‌طبعی از بزرگ‌شدنش در مدرسه‌اش در یوجین، اورگان می‌گوید. همچنین از مبارزه با توقعات خاص و بالای مادرش از او می‎‌گوید و یک نوجوانی دردناک را روایت می‌کند. وقتی بزرگ شد، برای کالج به ساحل شرقی رفت، در صنعت رستوران‌داری کار پیدا کرد، و با گروه نوپایش کنسرت اجرا کرد و با مردی که شوهرش می‌شد ملاقات کرد. هنگامی که میشل ۲۵ ساله بود، تشخیص سرطان نهایی مادرش داده شد و او را وادار کرد تا مواهب ذوق، زبان و تاریخ را که مادرش به او داده بود، پس بگیرد. صدای زانر بانشاط و صریح، غنایی و صادقانه به همان اندازه که روی صحنه است در صفحه زنده است. سرشار از حکایت‌های صمیمی که با عکس‌های خانوادگی کامل می‌شود.

درباره میشل زانر

میشل زانر (زاده ۲۹ مارس ۱۹۸۹) موسیقی‌دان، کارگردان و نویسنده کره‌ای-آمریکایی است. او بیشتر به‌عنوان خواننده و ترانه سرای گروه مستقل راک ژاپنی Breakfast شناخته می شود و قبلاً در گروه Little Big League حضور داشت. او با فعالیت در گروه صبحانه ژاپنی، سه آلبوم استودیویی منتشر کرده است: Psychopomp (2016)، پس از آن Soft Sounds from Another Planet (2017) و Jubilee (2021). همچنین موسیقی متن بازی ویدئویی Sable را نوشت. این بازی و موسیقی متن آن در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. او اولین کتاب خود را با نام «دلتنگی در فروشگاه اچ‌مارت» در سال ۲۰۲۱ از طریق آلفرد ای. ناپف منتشر کرد. این کتاب قرار است توسط Orion Pictures به‌عنوان یک فیلم بلند اقتباس شود و زانر موسیقی متن آن را ارائه کند.

خواندن کتاب دلتنگی در فروشگاه اچ مارت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای دوستداران رمان‌های معاصر مناسب است.

بخشی از کتاب دلتنگی در فروشگاه اچ مارت

«از زمانی که مادرم فوت کرده است، در اچ‌مارت گریه می‌کنم.

اچ مارت یک فروشگاه زنجیره‌ای است که به طور تخصصی در حوزه غذاهای آسیایی فعالیت می‌کند. حرف اچ مخفف هان آریون است که عبارتی کره‌ای بوده و تقریبا معنای یک بغل پر از مواد غذایی است. فروشگاه زنجیره‌ای اچ‌مارت جایی است که بچه‌های چترباز به آن هجوم می‌برند تا یک برند نودل فوری پیدا کنند که آنها را یاد خانه و وطنشان بیندازد. فروشگاه زنجیره‌ای اچ مارت جایی است که خانواده‌های کره‌ای از آن، کیک برنجی می‌خرند تا سوپ کیک برنجی ورقه ورقه شده، سوپ گوشت کاو و کیک برنجی که سال جدید را به ارمغان می‌آورد، درست کنند...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶۲ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶۲ صفحه

قیمت:
۱۰۵,۰۰۰
تومان