دانلود و خرید کتاب مدیر خاص پروانه کاظمی‌ پرگو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیر خاص اثر پروانه کاظمی‌ پرگو

کتاب مدیر خاص

امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مدیر خاص

کتاب مدیر خاص؛ آنچه که یک مدیر کارآمد باید بداند به‌قلم پروانه کاظمی‌ پرگو  است که انتشارات نمای علم آن رامنتشر کرده است. این کتاب به ارائهٔ نکات آموزشی مدیریتی می‌پردازد.

درباره کتاب مدیر خاص

در دنیایی زندگی می‌کنیم که سرعت تغییرات بیش از هر زمان دیگری‌ست و کسب‌وکارها نیز برای زنده ماندن و نیز پاسخ به نیازهای مشتریان، ناگزیر از هوشمندی، چالاکی و افزایش و توان و ظرفیت خود هستند و این جز با ذکاوت و درایت مدیری آگاه میسر نخواهد شد. مدیری که در در کنار دانش و مهارت‌های سخت به مهارت نرم نیز، مجهز بوده و آمادهٔ پذیرش و حل چالش‌های شغلی خود باشد. پروانه کاظمی پرگو به پشتوانهٔ سال‌ها فعالیت و مطالعه در حوزهٔ مدیریت کسب‌وکار و کوچینگ در کتاب مدیر خاص و در طی ۴ فصل به تشریح و توضیح مهارت‌ها و شایستگی‌های یک مدیر و راه‌های کسب آن‌ها پرداخته است و تلاش کرده تا علاوه‌بر ارائهٔ این نکات، از نقطه‌نظر یک کوچ به ابعاد و زوایای مختلف توانمندی‌های موردنیاز یک مدیر بپردازد. 

خواندن کتاب مدیر خاص را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اشخاصی که به فکر راه‌اندازی یک کسب‌وکار هستند یا قصد دارند مهارت‌های مدیریتی خود را بهبود دهند و نیز علاقه‌مندان به صنعت کوچینگ، از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب مدیر خاص

«در تمامی کسب‌وکارها هوشمندی مدیران و رهبران به‌منظور موفقیت و افزایش کارآمدی از اهمیت زیادی برخوردار است. بنیادی‌ترین و اساسی‌ترین مفاهیمی که می‌تواند در این امر به مدیران کمک کند، خودشناسی و آگاهی از مهارت‌ها و شایستگی‌های خود می‌باشد که می‌تواند در جهت تصمیم‌گیری و اقدام بهتر در کسب‌وکارها مؤثر واقع شود. خودشناسی عبارت است از آگاهی لحظه‌به‌لحظه نسبت به حالات روان‌شناختی و توان تمایز نهادن و تحلیل محتوای تجارت کنونی و نیز پردازش شناختی فعال در مورد خود و معطوف به رویدادهای گذشته که نتیجهٔ آن ایجاد دید وسیع‌تر جهت هدایت رفتار و تشکیل طرحواره‌های پیچیده‌تر و کامل‌تر است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
تومان