دانلود و خرید کتاب تغییر استراتژیک سازمانی آلن آر. اوستر ترجمه غلامرضا رسولی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تغییر استراتژیک سازمانی اثر آلن آر. اوستر

کتاب تغییر استراتژیک سازمانی

معرفی کتاب تغییر استراتژیک سازمانی

کتاب تغییر استراتژیک سازمانی؛ ایجاد قابلیت‌های تغییر در سازمان شما اثری از آلن آر. اوستر، کریستا کی. ویلی و مایکل اس. والنتی و ترجمۀ غلامرضا رسولی و مهرداد پرج است. این کتاب را انتشارات نمای علم منتشر کرده است.

درباره کتاب تغییر استراتژیک سازمانی

شرکت‌ها در محیط کسب‌وکار پرشتاب و پیچیده امروز بایستی، منعطف، نوآور و چابک باشند. درحالی‌که پویایی و تغییر برای شرکت‌های امروزه حیاتی است رهبری اثربخش تغییر بسیار مشکل است. در واقع بیش از دو سوم تلاش‌های تغییر شکست می‌خورد. تغییر استراتژیک سازمانی ایجاد قابلیت‌های تغییر در سازمان‌تان اجازه می‌دهد به رهبران تغییری مانند شما غلبه کنید بر این مشکلات و توسعه دهید قابلیت‌های بلندمدت تغییر موردنیاز را برای دستیابی به موفقیت همیشگی.

شرکت‌ها برای بقا و حفظ موقعیت خود ملزم به تغییر هستند. مدیریت استراتژیک به کمک مدیریت منابع سازمان، دستیابی به اهداف و مقاصد آن را راحت‌تر می‌کند. مدیریت استراتژیک مستلزم تعیین اهداف برای شرکت، تجزیه‌وتحلیل اقدامات رقبا، بررسی ساختار داخلی سازمان، ارزیابی مداوم فرایندهای داخلی و عوامل خارجی، ارزیابی استراتژی‌های فعلی و اجرای استراتژی‌های جدید است.

ما در این کتاب با رویکردی نوین و کاربردی برای مدیریت در سازمان روبه‌رو می‌شویم، همچنین ما در این کتاب اصول موفقیت فردی و سازمانی را مطالعه و می‌آموزیم.

خواندن کتاب تغییر استراتژیک سازمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

این کتاب برای صاحبان کسب‌وکار و مدیران شرکت‌ها کتابی کاربردی و مفید است.

بخشی از کتاب تغییر استراتژیک سازمانی

«سازمان شما

در سرتاسر، کتاب واژه سازمان مورداستفاده قرار می‌گیر. برای اطلاق به واحد کسب‌وکاری که مرتبط با شما است. اگر شما صاحب یک کسب‌وکار کوچک هستید، "سازمانتان" ممکن است کل شرکت باشد. در یک شرکت بزرگ "سازمانتان" ممکن است اطلاق شود به کل شرکت یا بخش شما یا واحد کسب‌وکار.

 تغییر به چه چیزی نیاز دارد

شالوده رویکرد ما چارچوب تغییر استراتژیک سازمان (اس) (اوسی) است به شکل ۱. ۱، چارچوب تغییر استراتژیک سازمانی رجوع کنید.

این چارچوب اطمینان می‌بخشد که ما به‌عنوان رهبران، تغییر می‌توانیم به سه سؤالی که برای تغییر اساسی هستند پاسخ دهیم این سه سؤال عبارت‌اند از:

- کجا در حال حاضر هستیم؟

- چه تغییراتی ما نیاز داریم؟

- چگونه در نظر داریم این تغییرات را اجرا کنیم و پویایی ایجاد کنیم؟

ارزیابی محیط خارجی

صرف زمان برای بررسی بافت جامع‌تری که در آن سازمانمان فعالیت می‌کند یک بخش لاینفک پاسخ به این سؤال است. اکنون" کجا هستیم؟

این ممکن است تقریباً غیرممکن به نظر برسد با تقویم‌های بسته‌بندی‌شده ما، بحران‌های بی‌پایان و جلسات با وجود این تحلیل‌های خارجی مستمر اطلاعات ارزشمندی در مورد بافت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و تکنولوژیکی که در آن فعالیت می‌کنیم، رقبایمان، مشتریانمان و دیگر ذی‌نفع‌های کلیدی خارجی مهیا می. کند با این اطلاعات ما می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم تغییرات پیگیری شده توسط شرکتمان سازگار با تصویر بزرگ است و می‌توانیم یک مورد الزام‌آور را راجع به اینکه چرا تغییر لازم است ایجاد کنیم چیزی که برای کسب مقصد موردنیاز برای رخ‌دادن تغییر ضروری است.

به چه تغییراتی نیاز داریم؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۴ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۴ صفحه

قیمت:
۱۴۵,۰۰۰
۷۲,۵۰۰
۵۰%
تومان