دانلود و خرید کتاب رهبری منابع انسانی در دوران ورشکستگی و تغییرات سازمانی چارلز ج. الایمو ترجمه سمیه اسلامی نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهبری منابع انسانی در دوران ورشکستگی و تغییرات سازمانی اثر چارلز ج. الایمو

کتاب رهبری منابع انسانی در دوران ورشکستگی و تغییرات سازمانی

معرفی کتاب رهبری منابع انسانی در دوران ورشکستگی و تغییرات سازمانی

کتاب الکترونیکی رهبری منابع انسانی در دوران ورشکستگی و تغییرات سازمانی، نوشتهٔ چارلز ج. الایمو و برگردان سمیه اسلامی نژاد و الهام جمشیدی است که از سوی انتشارات نمای علم به چاپ رسیده. مطالعهٔ این اثر مخاطبان را با نحوهٔ مدیریت منابع انسانی در شرکت‌ها بیشتر آشنا می‌کند.

دربارهٔ کتاب رهبری منابع انسانی در دوران ورشکستگی و تغییرات سازمانی 

ورشکستگی یکی از بحران‌هایی به شمار می‌آید که ممکن است رهبران سازمان‌ها در طول مدیریت خود با آن مواجه شوند. عبور از این بحران مستلزم آشنایی با تکنیک‌ها و راهنمایی‌هایی است که برخی از مهم‌ترین آن‌ها در کتاب رهبری منابع انسانی در دوران ورشکستگی و تغییرات سازمانی به مخاطبان ارائه شده. گفتنی است کتاب حاضر بیشتر بر مدیریت نیروهای انسانی یک سازمان در دوران ورشکستگی متمرکز شده و راه‌کارهایی را برای حل این مشکل در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. 

کتابی که در مقابلتان قرار گرفته عناوین متعددی را شامل می‌شود. نویسنده در ابتدای کتاب، انواع ورشکستگی را برشمرده و چندوچون آن‌ها را برای مخاطبان شرح می‌دهد. سپس اهمیت مشارکت کارکنان یک سازمان را در مواجهه با ورشکستگی بررسی می‌نماید. نویسنده در کنار تعریف مفاهیم کلیدی و ارائهٔ آموزه‌های تئوری، برنامه‌هایی عملی را نیز بیان کرده که رهبران و مدیران سازمان‌ها با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانند سریع‌تر و با صرف هزینهٔ کمتر، از پس چالش ورشکستگی بربیایند.

همگی می‌دانیم که به‌طور قطع ورشکستگی بر میزان سودآوری یک سازمان نتیجه منفی خواهد گذاشت. بااین‌حال، مؤلف در بخش‌هایی از کتاب این موضوع را به‌دقت بررسی کرده و ابعاد گوناگون اثرگذاری ورشکستگی بر میزان سودآوری را تحلیل می‌کند. در ادامه، راه‌کارهایی برای شناخت عوامل ورشکستگی و چگونگی ایجاد همدلی در پرسنل سازمان بیان شده. در مرحلهٔ بعد نیز از اهمیت دیدگاه جسورانه نسبت به مشکل ورشکستگی سخن به میان آمده است.

کتاب رهبری منابع انسانی در دوران ورشکستگی و تغییرات سازمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

چنانچه به‌عنوان مدیر یک سازمان مشغول به کار شده‌اید یا این‌که بنا به علایق شخصی خود می‌خواهید اطلاعاتتان را در مورد مدیریت منابع انسانی افزایش دهید، خواندن کتاب حاضر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رهبری منابع انسانی در دوران ورشکستگی و تغییرات سازمانی

«بخش کلیدی برای دستیابی به موفقیت در فرآیند ورشکستگی و فروش این است که اطمینان حاصل شود کارکنان کلیدی و مرکز اعتماد در شرکت باقی می‌مانند. ایجاد برنامه‌های حفظ اولین پروژه حیاتی برای من بود که تکمیل آن حدود سه تا چهار ماه طول کشید. در حالی که این طرح‌ها قبل از هر گونه بحث در مورد ورشکستگی ایجاد شده بود، باید با در نظر گرفتن این موضوع ایجاد می‌شد؛ تا اطمینان حاصل شود که آن‌ها در برابر دادگاه قابل دفاع هستند. این طرح کاری را که برای انجام آن طراحی شده بود انجام داد و کارمندان کلیدی ما را تا اوج فرآیند در محل نگه داشت. توجه کنید که من از کلمات در جای خود استفاده کردم. درگیر شدن موضوعی کاملاً مجزا بود که در فصل‌های بعدی به آن نیز خواهم پرداخت. باز هم این‌ها همه مواردی است که امیدوارم بتوانم آن‌ها را روشن کنم و نقشه راه ارائه کنم. هدف به اشتراک گذاری و ارائه یک رویکرد ساده به خوانندگان است. نقش‌های که بیش از حد تحلیلی نیست، بلکه نقشه راه را در اختیار خواننده قرار می‌دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان