دانلود و خرید کتاب هوش مصنوعی در بازارهای مالی الگوریتم ها و راه حل های جدید فدریکو ککانی ترجمه پیمان رضوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هوش مصنوعی در بازارهای مالی الگوریتم ها و راه حل های جدید اثر فدریکو ککانی

کتاب هوش مصنوعی در بازارهای مالی الگوریتم ها و راه حل های جدید

معرفی کتاب هوش مصنوعی در بازارهای مالی الگوریتم ها و راه حل های جدید

کتاب هوش مصنوعی در بازارهای مالی الگوریتم ها و راه حل های جدید به‌قلم فدریکو ککانی و ترجمۀ پیمان رضوی و علی اصغر یارویسی است که انتشارات نمای علم آن را منتشر کرده است. این کتاب به توضیح و تشریح نقش جایگاه مصنوعی در تحلیل و پیش‌بینی عملکرد بازارهای مالی می‌پردازد.

درباره کتاب هوش مصنوعی در بازارهای مالی الگوریتم ها و راه حل های جدید

هوش مصنوعی یکی از پدیده‌های نوظهور عصر جدید است که دامنهٔ توانمندی‌هایش هرروز گسترده‌تر می‌شود. یکی از حوزه‌هایی که پای هوش مصنوعی به آن هم کشیده شده، بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری است؛ یعنی یکی از حساس‌ترین مراکز و حیطه‌های جهان امروز که تحلیل و سنجش عملکرد آن می‌تواند به تحکیم یکی از پایه‌های قدرت هر کشور و نیز ثبات و دوام و پایداری وضعیت اقتصاد آن کمک کرده و نهایتا منجربه پیش‌بینی دقیق‌تری از وضعیت بازارهای ارز و سهام شود. فدریکو ککانی در کتاب هوش مصنوعی در بازارهای مالی الگوریتم‌ ها و راه حل های جدید درصدد معرفی نقش هوش مصنوعی و تبیین جایگاه و ابعاد مختلف عملکرد آن در زوایای متعدد بازارهای مالی پرداخته و کوشش نموده تا در طی ۱۰ فصل عمدهٔ مطالب اصلی و اساسی این حوزه را به مخاطب دغدغه‌مند منتقل کند.

خواندن کتاب هوش مصنوعی در بازارهای مالی الگوریتم ها و راه حل های جدید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان و پژوهشگران حوزهٔ IT و علوم کامپیوتر و فعالان و کنشگران بازارهای مالی از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب هوش مصنوعی در بازارهای مالی الگوریتم ها و راه حل های جدید

«هوش مصنوعی شاخه‌ای از علوم کامپیوتر است که با توسعهٔ ماشین‌های هوشمندی که عملکرد و رفتار مشابهی با انسان دارند، مرتبط است. هوش مصنوعی بر این تصور استوار است که یک ماشین می‌تواند مغز انسان را شبیه‌سازی کند و باتوجه به داده‌های کافی، یک ماشین می‌تواند یاد بگیرد که مانند یک انسان فکر و عمل کند. درنتیجه می‌توانیم از هوش مصنوعی در بازارهای مالی استفاده کنیم و مثلاْ روندهای آینده را پیش‌بینی کنیم. همچنین می‌توان یک ماشین را آموزش داد تا الگوهای پویایی خریدار را تشخیص دهد و سپس از این دانش برای پیش‌بینی قیمت‌های آتی استفاده کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
۵۰,۰۰۰
۵۰%
تومان