دانلود و خرید کتاب افق های جدید در رفاه محیط کار ساتیندر دیمان ترجمه احمد جمشیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب افق های جدید در رفاه محیط کار اثر ساتیندر دیمان

کتاب افق های جدید در رفاه محیط کار

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب افق های جدید در رفاه محیط کار

کتاب الکترونیکی افق های جدید در رفاه محیط کار، نوشتهٔ ساتیندر دیمان و برگردان احمد جمشیدی، اثری است که انتشارات نمای علم به مرحلهٔ چاپ و نشر رسانده. برای ایجاد فضایی پویاتر در محیط کار، کافی است تا انتها با نویسنده همراه شوید.

درباره کتاب افق های جدید در رفاه محیط کار

بسیاری از ما، بخش عمده‌ای از ساعات روز خود را در محل کار سپری می‌کنیم و اصولاً بیش از آن‌که در خانه و در کنار خانواده باشیم، اوقات خود را در محل کار و در کنار همکارانمان می‌گذرانیم. بااین‌اوصاف، به نظر می‌رسد آموختن تکنیک‌ها یا راهکارهایی برای داشتن آسودگی خاطر در محیط کار ضرورت داشته باشد. ساتیندر دیمان در کتاب افق های جدید در رفاه محیط کار، با دیدگاه فلسفی خود، نگرش شما را نسبت به محیط‌های کاری دگرگون کرده و راز داشتن رفاه در چنین محیط‌هایی را به شما می‌آموزد.

در فصل اول کتاب حاضر، اهمیت رفاه در محل کار و نقش آن در شکوفایی شخصی انسان‌ها نشان داده شده است. دیدگاه برخی از فلاسفه و چکیده‌ای از جریان‌های فلسفی نیز در این مورد مطرح شده. در فصل دوم به این موضوع پرداخته شده که خوددگرگونی تا چه حد می‌تواند بر دگرگونی و تحول سازمان‌ها نیز مؤثر باشد.

فصل سوم به ضرورت ذهن‌آگاهی در رشد سازمان‌ها اختصاص پیدا کرده. مخاطبان در فصل چهارم با اهمیت معنادار بودن زندگی در رشد شخصی آشنا خواهند شد. همچنین در فصل پنجم، حکمت سنتی هندی‌ها مورد بررسی قرار گرفته و ارتباط آن با شکوفایی سازمان‌ها مطرح شده. 

به‌طور کلی، دیدگاه غالب کتاب پیش روی ناظر بر این است که انسان‌ها با ایجاد دگرگونی‌های درونی می‌توانند فضای بیرونی و محیط کار خود را نیز بهبود ببخشند. بنابراین، هر تغییری را ابتدا باید از خود آغاز کنیم. 

کتاب افق های جدید در رفاه محیط کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید در محیط کاری خود تجربه‌های بهتری را رقم بزنید و با آرامش بیشتری به کار مشغول شوید، پیشنهاد می‌کنیم از نکات مطرح‌شده در کتاب افق های جدید در رفاه محیط کار نهایت استفاده را ببرید.

در بخشی از کتاب

«این کتاب راهبردها و ابزارهایی را براي پرورش شکوفایی انسان در محیط کاري بدون مرز امروزي ارائه می‌کند. که در بعد اخلاقی و معنوي بهزیستی تثبیت شده است، از چندین زمینه مرتبط مانند سلامت محل کار در تجارت و روانشناسی استفاده می‌کند. از یافته‌هاي روانشناسی مثبت، روانشناسی اجتماعی، فیزیک کوانتومی، رفتار سازمانی و سنت‌هاي خرد متفکرانه جهان براي حمایت از شکوفایی محیط کار استفاده می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد که سازمان‌هایی با سطح مشارکت کارکنان بالاتر معمولاً از سازمان‌هایی که مشارکت کارکنان کمتري دارند بهتر عمل می‌کنند. این کتاب بینش‌هاي ارزشمندي در مورد اینکه چرا رفاه کارکنان یک محرك قدرتمند براي عملکرد و مشارکت کارکنان است و سازمان‌ها چه کاري می‌توانند براي افزایش شکوفایی و رضایت در محیط کار انجام دهند، ارائه می‌دهد.

فصل‌ها موضوعاتی مانند تجزیه و تحلیل علل عدم مشارکت در محل کار و مسیرهاي مشارکت کارکنان را پوشش می‌دهند. تغییر خود به عنوان مقدمه‌اي براي دگرگونی سازمان‌ها؛ ذهن آگاهی به عنوان چارچوبی براي افزایش شکوفایی انسان؛ و درك پدیده توانمندسازي و راهکارهاي تقویت آن.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۹۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

حجم

۸۹۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان