دانلود و خرید کتاب آنچه هیات ها باید بدانند علی مجدآرا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آنچه هیات ها باید بدانند اثر علی مجدآرا

کتاب آنچه هیات ها باید بدانند

نویسنده:علی مجدآرا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آنچه هیات ها باید بدانند

کتاب آنچه هیات ها باید بدانند نوشتهٔ علی مجدآرا است و با همت انتشارات پادینا به چاپ رسیده است. این کتاب مجموعه‌ای است از قوانین و مقررات، آئین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و خطمشی‌ءها در حوزهٔ مدیریت ورزش و به‌طور خاص ورزش‌های همگانی.

درباره کتاب آنچه هیات ها باید بدانند

ورزش و فعالیت‌های بدنی ضروری و مهم است؛ پس اهتمام به فراهم‌کردن امکان ورزش در راستای ایجاد و تقویت روحیهٔ نشاط و پویایی مردم نیز از وظایف مهم دولت‌ها است. گفته شده که بایسته است تا در کنار برنامه‌ریزی برای رشد و پرورش ورزش‌ قهرمانی، به ترویج ورزش‌های همگانی و برگزاری رویدادها و مسابقات عمومی در این حوزه با نگاهی بلند‌مدت نگریسته شود تا شهروندانی خلاق و تندرست و بشاش در جامعه به کار و فعالیت بپردازند؛ ازاین‌رو، کتاب آنچه هیات ها باید بدانند مجموعه‌ای است از قوانین، آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها که به قلم علی‌ مجدآرا (رئیس پیشین فدراسیون ورزش‌های همگانی) در چهار فصل کلی گردآوری و تدوین شده تا راهنمایی باشد برای حوزهٔ مدیریت ورزش و به‌طور ویژه ورزش‌های همگانی. 

خواندن کتاب آنچه هیات ها باید بدانند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مدیران، برنامه‌ریزان و تصمیم‌گیران نهادهای مرتبط با حوزهٔ ورزش و سلامت از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب آنچه هیات ها باید بدانند

«تعریف فدراسیون

فدراسیون ورزش‌های همگانی ج.ا.ا که به اختصار فدراسیون نامیده می‌شود جزء مؤسسات حقوقی غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی می‌باشد که براساس مشی و اصول ورزشی تبیین‌شده، به‌موجب منشور المپیک با مراعات شئون اسلامی و مقتضیات ملی به‌عنوان بالاترین مرجع ذی‌صلاح در ورزش‌های همگانی تشکیل می‌شود و در چهارچوب این اساسنامه با هماهنگی با سازمان تربیت‌ بدنی و با رعایت قوانین فعالیت می‌نماید.

هیئت

هیئت ورزشی تشکیلاتی است که به‌منظور فراهم نمودن زمینهٔ مساعد در جهت گسترش رشته یا رشته‌های ورزشی مربوطه و ایجاد انگیزه و نیز جذب آحاد مردم به امر ورزش و کشف استعدادها و بالا بردن سطح مهارت‌های ورزشی  بر اساس اصول و مبانی پیش‌بینی‌شده در اهداف سازمان تربیت بدنی و فدراسیون ذی‌ربط ایجاد می‌گردد. هیئت، نماینده و جانشین فدراسیون ورزشی مربوطه در استان می‌باشد که فعالیت‌های مرتبط در سطح استان را با هماهنگی اداره کل تربیت بدنی و با رعایت کامل قوانین و مقررات مربوطه اجرا و نظارت می‌نماید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

حجم

۱۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان