دانلود و خرید کتاب کسب و کار هوشیار فرد کافمن ترجمه فرح رادنژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کسب و کار هوشیار اثر فرد کافمن

کتاب کسب و کار هوشیار

معرفی کتاب کسب و کار هوشیار

کتاب کسب و کار هوشیار نوشتۀ فرد کافمن با ترجمۀ فرح رادنژاد و آزاده رادنژاد در انتشارات آموزه به چاپ رسیده است. این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان در دنیای کسب‌وکار از ارزش‌ها، ارزش‌آفرینی کرد.

درباره کتاب کسب و کار هوشیار

کتاب کسب و کار هوشیار، حاصل ۱۵ سال کار فرد کافمن با رهبران شرکت‌های بزرگ در ایالات متحد، اروپا و جنوب آمریکا است. او در این کتاب تلاش کرده است تا برای ترویج هوشیاری در کسب‌وکار الگوی مناسبی ارائه دهد.

کتاب کسب و کار هوشیار در ۹ گفتار تدوین شده است که عبارت‌اند از: گفتار۱: کسب‌وکار هوشیار؛ گفتار ۲: مسئولیت‌پذیری بی‌قید و شرط؛ گفتار ۳: یکپارچکی بنیادی؛ گفتار ۴: فروتنی هستی‌شناسانه؛ گفتار ۵: تبادل اطلاعات راستین؛ گفتار ۷: هماهنگی خطاناپذیرانه؛ گفتار ۸: فرمانروایی عاطفی؛ گفتار ۹: ورود به بازار با دستان یاریگر.

خواندن کتاب کسب و کار هوشیار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های موفقیت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب‌های کسب و کار هوشیار

«کتاب کسب وکار هوشیار حاصل پانزده سال کار با رهبران شرکت های بزرگ در ایالات متحد، اروپا و جنوب آمریکاست. من و همکارانم در اکسیالیت در طیف گسترده ای از صنایع، با تمام سطوح مدیریت از سرپرستان خط مقدم گرفته تا مدیران ارشد کار کرده ایم. محتوای آموزشی ما در دنیای واقعی توسط هزاران رهبر از شرکت هایی مانند مایکروسافت، یاهوا ، EDS، سیسکو، گوگل، جنرال موتورز، کرایسلر، شل، سیتی بانک، یونیلور و بسیاری دیگر آزموده و بهبود یافته اند. این رهبران متوجه شدند که برای موفق بودن به چیزی بیش از توانش فنی نیاز دارند. آنها نیاز داشتند به عنوان افراد سازمان رشد کنند. وقتی آنها روش های ماهرانه لازم برای اداره یک کسب وکار همراه با خرد و همدردی را آموختند، به ما در اکسیالنت نیز کمک کردند تا محتوای آموزشی ای که در همایش ها ارائه می کنیم (و من در این کتاب طرح میکنم)، کاربردی و در دست کاربر رام باشد. اما این رهبران به راستی چه آموختند؟ نخست آموختند که آزادی، مسئولیت۔ پذیری و یکپارچگی کلیدهای موفقیت اند اما این ویژگی ها به شجاعت رویارویی با اضطراب وجودی نیازمندند. آنها آموختند که بیان حقیقت ضروری است اما حقیقتی که نیاز به گفته شدن و شنیده شدن دارد آن نیست که بیشتر مردم «حقیقت» می نامند. آنها آموختند که برنده برنده» مفهومی قدرتمند برای مذاکره است اما تنها انسان های بالغ می توانند آن را متحقق کنند. آنها آموختند که تعهدات خطاناپذیرانه برای روابط همکارانه ضروری است اما چنان تعهداتی مستلزم شالوده محکم ارزش های شخصی است. آموختند که باید احساسات خود را مدیریت کنند اما نه به روش رواقی گرایانه ای که برگزیده بودند. آموختند کسی که هستند در اصل تعیین می کند چه کاری را می توانند یا نمی توانند انجام دهند. و آموختند که سرانجام خدمت به دیگران بالاترین ضرورت معنوی و کسب و کاری است. آنها همچنین آموختند که چگونه آزادی شان را با اعتماد و آشتی درونی همراه کنند. آموختند حقیقت اصلی را در خود و دیگران بیابند. آموختند که آن را با کرامت و احترام نشان دهند و دریافت کنند. آموختند به تخیلات خود بال و پر دهند تا بتوانند در بن بست ها گزینه هایی جدید خلق کنند. آموختند که در پی ایجاد شبکه های مبتنی بر اعتماد واعمال هماهنگی و نیز نگهداری و ترمیم شان باشند. آموختند در رویارویی با دشوارترین شرایط آرامش ذهنی را حفظ کنند و همزمان قلب خود را باز و ذهن خود را هوشیارنگه دارند. آموختند کسی که هستند شگفت انگیزترین فرصت برای ممکن هاست که در آن، زندگی نیروی خلاقانه اش را به نمایش می گذارد. و آموختند چگونه بدون خیانت به بالاترين اهداف و ارزش های خود به دیگران خدمت کنند. کوتاه سخن اینکه آنها موفقیت فرای موفقیت را آموختند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۲۱۶,۰۰۰
تومان