دانلود و خرید کتاب رجعت بهنام انجیلی‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رجعت اثر بهنام  انجیلی‌زاده

کتاب رجعت

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رجعت

«رجعت» نوشته بهنام انجیلی‌زاده(-۱۳۶۹)، نویسنده معاصر ایرانی است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: تا چشم کار می‌کرد زمین بود. سنگ قبرهای کوتاه و بلند که نور خورشید با حرارت به آن‌ها می‌تابید. صدای همهمه جماعتی به گوش می‌رسید. آمین به خود آمد و به پشت سرش نگاه کرد. کم کم جمعیتی با رداهای سفید و چهره‌هایی شاداب به او نزدیک می‌شدند. عطر خوشی در فضا آکنده بود و نسیمی ‌ملایم می‌وزید. آمین با تعجب به جمعیت می‌نگریست. دستی از پشت روی شانه‌هایش آمد و او را تکان داد. روی برگرداند تا صاحب دست‌ها را بشناسد. مردی جوان با ظاهری آراسته، ردایی بلند، چهره‌ای زیبا و محاسنی مرتب دست راست را روی سینه گذاشت و با احترام سرخم کرد و سلام گفت. آمین که از هیبت مرد جوان به وجد آمده بود گفت: سلام. تو کیستی؟‌اینجا کجاست؟ رو به جماعت کرد و گفت: آنها که هستند؟ مرد که به چشمان آمین خیره شده بود و کنجکاوی او را بیشتر برانگیخته بود با لحنی خوش گفت: اینجا زمین خداست و آنها بندگان خدا هستند و من نیز از مخلوقات پروردگارم. آمین لحظه‌ای‌اندیشید. نگاهی به اطراف کرد و نظری به جمعیت‌انداخت و رو به مرد گفت: راه گم کرده‌ام. مدتی در بیابانی سرگردان بودم و راه طی کرده تا به‌اینجا رسیدم. ساعاتی بیش در راه نبودم. خاطرم نیست.

نظرات کاربران

نانا
۱۳۹۵/۱۰/۳۰

نقطه روشنی بود در جهانی از تاریکی....گسترده بادا

s.mdh
۱۳۹۵/۱۱/۰۲

کتاب خیلی خوبیه.....حتما بخونید

shabnam
۱۳۹۵/۱۰/۳۰

واقعا کتاب خیلی جالبی بود

پاشا
۱۳۹۵/۱۰/۳۰

با سلام، من این کتاب رو مطالعه کردم، بسیار عالی و متفاوته. پیشنهاد میکنم تجربش کنید، دیدتون رو نسبت به سرای آخرت تغییر میده. اولش رو بخونید، مطمئنم تا آخرش پیش میرید. یا علی.

shadi
۱۳۹۵/۱۰/۳۰

من این کتاب رو خوندم به نظرم موضوع کتاب بسیار جدید وجالب بود..لذت بردم واقعا

بهنام ایرانی
۱۳۹۵/۱۰/۳۰

این کتاب نگاه متفاوتی به آخرت داره، نوع نگاهش جدیده. البته بنظر من خیلی جالبه.

مژده
۱۳۹۹/۰۳/۳۰

من این کتاب رو مطالعه کردم. بسیار جالب بود دیدگاه انسان رو نسبت به آخرت تغییر میده👌 لذت بردم واقعا

منتظر
۱۳۹۷/۰۲/۲۷

سلام ادبیاتی ضعیف داستان پردازی ضعیف است . بیشتر دیالوگ محور است و خسته کننده میشود علارقم شروع خوب ادامه خوبی ندارد . از لحاظ دینی هم قابل مقایسه با کتابی مثل سیاحت غرب نیست.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۰۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۳,۰۰۰
تومان