دانلود و خرید کتاب بهداشت و استرس شغلی زهرا بهنودی
کتاب بهداشت و استرس شغلی اثر زهرا بهنودی

کتاب بهداشت و استرس شغلی

نویسنده:زهرا بهنودی
انتشارات:انتشارات بشری
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بهداشت و استرس شغلی

کتاب بهداشت و استرس شغلی نوشتهٔ زهرا بهنودی (عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران) است. انتشارات بشری این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب بهداشت و استرس شغلی

کتاب بهداشت و استرس شغلی از فشار روانی کار و ایمنی صنعتی سخن گفته است. این کتاب در ۶ فصل نوشته شده است. عنوان برخی از این فصل‌ها عبارت است از « الگوها و نظریه‌های استرس شغلی»، «مدیران و مراکز بهداشتی درمانی»، «استرس» و «شخصیت».

خواندن کتاب بهداشت و استرس شغلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بهداشت و استرس شغلی

«در صد سال گذشته نقش زنان مخصوصاً در جوامع شهری بطرز چشمگیری تغییر یافته است. با وجود اینکه زنان بخش بزرگی از نیروی کار را تشکیل می‌دهند ولی همچنان با معیار و ملاک مردان سنجیده می‌شوند و به همین دلیل مانند مردها در معرض فشار عصبی هستند در هر صورت زنان به دلیل اشتغال همزمان در خارج در داخل خانه یعنی عهده دار بودن همان مسئولیت اصلی دیرینه در خانه بیشتر از همکاران مرد خود از استرس رنج می‌برند این نقش‌های در حال تغییر با هویت روان و الگوهای کاری تناقص دارند چرا که زنان امروزه کارهایی را در دست دارند که در قدیم مردها عهده‌دار آنها بوده‌اند لوین معتقد بود که از عناصر اصولی آموزش و پژوهش عملی شامل اکتشاف یا تشخیص »حقیقت یابی تحول در برنامه ریزی و بازخور استفاده شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۱۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان