دانلود و خرید کتاب تفکر انتقادی و هویت دینی محمد عالیوند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تفکر انتقادی و هویت دینی اثر محمد عالیوند

کتاب تفکر انتقادی و هویت دینی

معرفی کتاب تفکر انتقادی و هویت دینی

کتاب تفکر انتقادی و هویت دینی نوشتهٔ محمد عالیوند و ویراستهٔ فاطمه گلی محمودآباد است و انتشارات پشتیبان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب تفکر انتقادی و هویت دینی

هدف از فراگیری علوم، کسب معرفت و دانایی است تا بدین طریق نیازهای مادی و معنوی بشر در هر برهه‌ای از زمان برآورده شود. معرفتی که به مرور زمان از ابعاد آن کاسته نشده، بلکه بر عمق و گستره آن افزوده گردد. معرفت حاصل تفکر است. تفکر به معنی آگاهی یافتن از توجه فکر ماست که توسط اتفاقات و وقایع در اثر تجربیات کسب می‌شود. تفکر عبارت است از: آنچه در حال انجام‌دادن آن هستیم یا در آینده انجام خواهیم داد. اولین قدم در حل مشکلات است و نه‌تنها مرکز توسعه شخصی است، بلکه نقطه اتکا مشارکت در جامعه نیز هست. همچنین علاقه به توسعه توانایی‌های تفکر انتقادی در محافل آموزشی پدیده جدیدی نیست. شاید بتوان گفت هویت دینی از مهم‌ترین عناصر ایجاد‌کننده همگن تفکری و همبستگی اجتماعی در سطح جوامع است که طی فرایندی با ایجاد تعلق‌خاطر به دین و مذهب در بین افراد جامعه، نقش بسیار مهمی در ایجاد و شکل‌گیری هویت جمعی دارد و به عبارتی عملیات تشابه‌سازی و تمایزبخشی را انجام می‌دهد. 

این کتاب از سه فصل تشکیل شده است: فصل اول تعاریف و تاریخچه تفکر انتقادی و هویت دینی است. فصل دوم به تفکر انتقادی و مفهوم تفکر پرداخته شده، در فصل سوم، هویت دینی و مفاهیم مرتبط با هویت مورد توجه قرار گرفته است.

خواندن کتاب تفکر انتقادی و هویت دینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران حوزهٔ دین پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان