دانلود و خرید کتاب تعمیر موتور خودرو بنزینی داریوش فریدونی برزآباد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تعمیر موتور خودرو بنزینی اثر داریوش فریدونی برزآباد

کتاب تعمیر موتور خودرو بنزینی

معرفی کتاب تعمیر موتور خودرو بنزینی

کتاب تعمیر موتور خودرو بنزینی نوشتهٔ داریوش فریدونی برزآباد و ویراستهٔ نرگس مهربد است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب تعمیر موتور خودرو بنزینی

فصل‌های این کتاب از این قرار است:

فصل صفر: مقدمات کار انواع موتور، مباحث اولیه و تعاریف

فصل اول: کار با ابزار اختصاصی و اندازه‌گیری قطعات موتور

فصل دوم: پیاده و سوار کردن موتور از روی شاسی

فصل سوم: عیب‌یابی و رفع عیب موتورها

فصل چهارم: تعمیر سیستم روغن‌کاری

فصل پنجم: تعمیر سیستم خنک‌کاری

فصل ششم: رعایت نکات حفاظت، ایمنی کار و الزامات زیست محیطی

فصل هفتم: آزمون، ارزشیابی، تست و بررسی پاسخنامه آزمون‌ها

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب تعمیر موتور خودرو بنزینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای اساتید، مربیان و مدرسان دانشگاه‌ها، دانشکده‌های فنی و مهندسی، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و هنرستان‌ها دانشجویان مهندسی مکانیک دانشگاه‌ها، دانشکده‌های فنی و مهندسی، دانش آموزان هنرستانی و المپیادی، تعمیرکاران خودرو و صنایع وابسته به خودرو، امدادگران امداد خودرو، تعمیرگاه‌های وابسته به خودرو کارآموزان و مهارت‌آموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای خودرو مناسب است.

نظرات کاربران

کاربر 7524511
۱۴۰۳/۰۱/۰۸

اساتید محترم، بنظر شما وقت این نرسیده که محتوای کتاب ها رو اینقدر ابتدایی نگارش نکنیم، تعریف میل سوپاپ تعریف میل لنگ تعریف پیستون، فرایند کار موتور ،دلکو و کاربرات ، این نمیشه یه کتاب که حرفی برای گفتن داشته

- بیشتر
کاربر 7269034
۱۴۰۳/۰۱/۰۴

واقعا کتاب عالی هست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۸ صفحه

حجم

۱۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۸ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان