دانلود و خرید کتاب بیماران با چالش های خاص سمیه شبانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیماران با چالش های خاص اثر سمیه شبانی

کتاب بیماران با چالش های خاص

معرفی کتاب بیماران با چالش های خاص

کتاب بیماران با چالش های خاص و استانداردهای آموزش ملی در خدمات اورژانس پزشکی نوشتهٔ سمیه شبانی و رامین حائری و فاطمه محدث اردبیلی و مهری بزرگ نژاد و نرجس رضوی است و نشر ماهتاب آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب بیماران با چالش های خاص و استانداردهای آموزش ملی در خدمات اورژانس پزشکی

Emergency medical technician تکنسین اورژانس پزشکی (EMT) و تکنسین آمبولانس اصطلاحات مورد استفاده در برخی از کشورها به معنی ارائه مراقبت‌های بهداشتی خدمات اورژانس پزشکی است. تکنسین اورژانس‌های پزشکی در برخی از کشورها پزشکان یا متخصصان بالینی آموزش‌دیده برای پاسخ سریع به شرایط اضطراری در مورد اختلالات پزشکی، صدمات ناشی از ضربه و تصادف هستند و به عنوان تکنسین آمبولانس (techs) نامیده می‌شوند، درحالی‌که در سیستم آمریکایی آنها به عنوان تکنسین فوریت‌های پزشکی (emergency) medical technicians شناخته شده‌اند و بسیاری از آتش‌نشان‌ها و افسر پلیس تکنسین اورژانس‌های پزشکی هستند و معمولا توسط یک گروه پزشکی، یا یک پزشک تحت نظارت هستند. 

از نظر قانونی عنوان تکنسین پزشکی اورژانس یا EMT برای مراقبت اولیه به تصویب رسیده است و به عنوان ارائه‌کننده کمک‌های پیشرفته و اولیه مراقبت از حیات و مراقبت prehospital اضطراری (ALS) هستند. دامنه عمل تکنسین‌ها شامل انجام دفیبریلاسیون خارجی نیمه‌خودکار، تفسیر نوار قلب، مدیریت داروها برای انواع شرایط اضطراری پزشکی (شامل اکسیژن، اپی نفرین، دکستروز، گلوکاگون، سالبوتامول، ASA و نیتروگلیسیرین)، انجام بی‌حرکتی بدن در تروما (از جمله بی‌حرکتی گردن) و دیگر مراقبت‌های پزشکی عمومی اساسی است. ممکن است آموزش‌های اضافی به منظور انجام مهارت‌های خاص در حوزه عملی مراقبت پیشرفته دریافت کنند و با یک مرکز کنترل پزشکی یا یک بیمارستان پایه یا مرکز مراقبت‌های اورژانس در ارتباط هستند.

خواندن کتاب بیماران با چالش های خاص و استانداردهای آموزش ملی در خدمات اورژانس پزشکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به متخصصان و دانش‌پژوهان حوزهٔ اورژانس پزشکی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۷۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

حجم

۹۷۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان