دانلود و خرید کتاب حرکت و انتقال بیماران اورژانسی فاطمه محدث اردبیلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حرکت و انتقال بیماران اورژانسی اثر فاطمه محدث اردبیلی

کتاب حرکت و انتقال بیماران اورژانسی

معرفی کتاب حرکت و انتقال بیماران اورژانسی

کتاب حرکت و انتقال بیماران اورژانسی نوشتهٔ فاطمه محدث اردبیلی و مهری بزرگ نژاد و نرجس رضوی و سمیه شبانی و رامین حائری است. نشر ماهتاب این کتاب راهنما را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب حرکت و انتقال بیماران اورژانسی

کتاب حرکت و انتقال بیماران اورژانسی به قلم اعضای هیئت‌علمی دانشکدهٔ پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی ایران، یک کارشناس‌ارشد زبان و ادبیات انگلیسی و کارشناس‌ارشد ژنتیک و اصلاح نژاد نوشته شده است؛ تا شما را با کمک‌های اولیه و انتقال درست بیماران و مجروحان به اورژانس و تکنسین‌های آن آشنا کند. عنوان برخی از بخش‌های این کتاب راهنما عبارت است از «حمل بیمار»، «راهنمای عمومی حرکت»، «راهنما در جابجایی هوایی»، «اکسیژن و ساکشن»، «بررسی اولیه»، «سه روش حرکتی»، «تجهیزات»، «تکنیک نجات سریع»، «سلامت بدن و فیزیک» و «نوزادان در دستگاه».

خواندن کتاب حرکت و انتقال بیماران اورژانسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد کمک‌های اولیه و انتقال درست بیماران و مجروحان به اورژانس پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب حرکت و انتقال بیماران اورژانسی

«زمانیکه بیماررا ملاقات میکنید علائم حیاتی تنها چیزی است که شما را از وضعیت داخلی بدن او آگاه می کند. علائم حیاتی که لازم است بررسی شود شامل: تنفس – نبض – وضعیت پوست – وضعیت مردمک‌ها – میزان فشار خون – پالس اکسی متری – درد و میزان آن ا ست. با تفسیر علائم حیاتی می‌توان مراقبت‌های اورژانسی قبل از بیمارستان را برای بیمارتعیین و انجام داد وضعیت علائم حیاتی بیمار قبل از بیمارستان، برای مراقبین در بیمارستان خیلی مهم است. زیرا مقایسه علائم حیاتی در زمان‌های مختلف، بیان کننده وضعیت بیمار است. مراقبین می‌توانند با استناد به علائم حیاتی، برنامه‌ر یزی مجدد را انجام و درمان بیمار دچار اسیب و یا بیماری را انجام دهند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان