دانلود و خرید کتاب سیاست خارجه هند در قبال عربستان سعودی مداسیر کومار ترجمه محمدرضا محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیاست خارجه هند در قبال عربستان سعودی اثر مداسیر کومار

کتاب سیاست خارجه هند در قبال عربستان سعودی

معرفی کتاب سیاست خارجه هند در قبال عربستان سعودی

کتاب سیاست خارجه هند در قبال عربستان سعودی نوشتهٔ مداسیر کومار و ترجمهٔ محمدرضا محمدی و فاطمه اعرابی است. نشر کلکین این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب سیاست خارجه هند در قبال عربستان سعودی

کتاب سیاست خارجه هند در قبال عربستان سعودی (پلی به سوی آینده) همان‌طور که از نام آن پیداست، از روابط خارجی میان هند و عربستان سعودی سخن گفته است. عنوان برخی از بخش‌های این کتاب عبارت است از «عصر نهرو»، «فاصلهٔ تدریجی»، «عامل فلسطین»، «عوامل بین‌المللی» و «چالش‌ها». در مقدمه آمده است که این دو کشور پس از تجزیهٔ شبه‌قارهٔ هند، به‌عنوان وارثان ملی دو جغرافیا و تمدن مجاور و همسایهٔ باستانی، بروز و ظهور یافتند.

خواندن کتاب سیاست خارجه هند در قبال عربستان سعودی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد روابط خارجی میان هند و عربستان سعودی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مداسیر کومار

مداسیر کومار (P. R. Kumaraswamy)، استاد خاورمیانهٔ معاصر در دانشگاه جواهر لعل نهرو (JNU) در دهلی نو در کشور هند بوده است. او از سال ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۹ میلادی به‌عنوان محقق در مؤسسهٔ تحقیقاتی «هری اس. ترومن» و برای پیشرفت صلح، در اورشلیم بود و آن‌جا فعالیت می‌کرد. از زمان پیوستن به JNU در سپتامبر ۱۹۹۹، او به تحقیق، تدریس و نوشتن درمورد جنبه‌های مختلف خاورمیانهٔ معاصر پرداخته است. از آثار او می‌توان به «مربع‌کردن دایره: مهاتما گاندی و خانهٔ ملی یهودی»، «سیاست هند در اسرائیل» و «فرهنگ لغت تاریخی درگیری اعراب و اسرائیل» اشاره کرد. در اکتبر ۲۰۰۹، او مؤسسهٔ مجازی خاورمیانه را در دهلی نو راه‌اندازی و به‌عنوان مدیر افتخاری آن فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان