دانلود و خرید کتاب آموزش راهبردی REACT JS V17 ایمان احراری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش راهبردی REACT JS V17 اثر ایمان احراری

کتاب آموزش راهبردی REACT JS V17

ویراستار:نرگس مهربد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش راهبردی REACT JS V17

کتاب آموزش راهبردی REACT JS V17 نوشتهٔ ایمان احراری و ویراستهٔ نرگس مهربد است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب آموزش راهبردی REACT JS V17

React نه یک فریم‌ورک بلکه یک کتابخانه جاوااسکریپت متن باز برای ساخت رابط کاربری پویا به روش اعلانی و مبتنی بر کامپوننت است. ایده اصلی React از ابتدا این بوده است که بتوان به صورت تدریجی با آن کار کرد تا پروژه‌ها به یکباره دچار تغییرات گسترده نشوند و شما بتوانید به همان میزان که نیاز دارید در پروژه‌هایتان از React استفاده کنید. React به تکنولوژی‌های سابق استفاده شده در پروژه‌های شما کاری ندارد، بنابراین می‌توانید بدون بازنویسی کدهای موجود، ویژگی‌های جدیدی را با استفاده از React در پروژه‌های خود ایجاد کنید.

قبل از شروع فراگیری React به علت اینکه این تکنولوژی با HTML,CSS و JS و به خصوص نسخه 6 جاوااسکریپت که به آن ES6 گفته می‌شود ارتباط نزدیکی دارد، توصیه می‌شود نسبت به این زبان‌ها اطلاعات پایه‌ای کسب نمایید تا یادگیری React برای شما لذت بخش‌تر و با سرعت بیشتر پیش رود.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب آموزش راهبردی REACT JS V17 را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند REACT JS V17 را یاد بگیرند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان