دانلود و خرید کتاب از ناتوانی تا لذت جنسی هاله زاهدی انارکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از ناتوانی تا لذت جنسی اثر هاله زاهدی انارکی

کتاب از ناتوانی تا لذت جنسی

انتشارات:نشر برگ و باد
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب از ناتوانی تا لذت جنسی

کتاب از ناتوانی تا لذت جنسی نوشتهٔ هاله زاهدی انارکی است و نشر برگ و باد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب از ناتوانی تا لذت جنسی

بسیاری از جوانان به علت فرهنگ و مسائل اجتماعی، خانوادگی و شخصی، در دوران آشنایی پیش از ازدواج، به بررسی مسائل جنسی نمی‌پردازند و بدون توجه به میل و نیازهای جنسی همسر انتخاب می‌کنند اما ضرورت و اهمیت سنجش و ارزیابی این عامل، بسیار مهم‌تر از بررسی های دیگر است. توجه به هم‌تایی جنسی زن و شوهر در درمان جنسی بسیار پر اهمیت است. از مولفه‌های مهم قابل دریافت در جلسات درمان جنسی کسب اطلاعات از فیزیولوژی بدن، تشخیص گرم بودن و سرد بودن جنسی، آگاهی از رویاهای جنسی فرد از بلوغ تاکنون، ارزیابی و بررسی تصورات و فانتزی‌های جنسی، شناخت و آگاهی از تبعات ازدواج زوج‌های غیر همخوان جنسی با هم هستند که شناخت و سنجش آنها سبب می‌شود که از آینده زندگی جنسی زوج اطلاعاتی حاصل شود.

یکی از مشکلات اساسی در زمینهٔ رفع مشکلات جنسی و شناختن دلیل مشکلات جنسی زوجین این است که متأسفانه زوجین هیچ شناختی نسبت به یکدیگر ندارند و در رابطهٔ جنسی نیز نقاط ضعف یکدیگر را سرکوب کرده و باعث ایجاد حس منفی در یکدیگر می‌شوند. به نگاه منفی خود به مشکلات جنسی پایان دهید. اهمیت مشاوره ازدواج و سکس‌تراپی در همین است که: «درمانگر جنسی شما را از جدایی و حتی خیانت زنان و مردان دور می‌کند و راه‌حل‌هایی برای داشتن یک رابطهٔ جنسی خوب برای زنان و مردان ارائه می دهد».

کتاب از ناتوانی تا لذت جنسی شبیه یک درمانگر به شما کمک می‌کند تا در این زمینه شناخت کافی به دست آورید.

خواندن کتاب از ناتوانی تا لذت جنسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کسانی که قصد ازدواج دارند یا بعد از ازدواج به مشکل برخورده‌اند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب از ناتوانی تا لذت جنسی

«زنان برخوردار از سلامت جسمی، روانی و عاطفی پایه‌های مستحکم یک زندگی سالم و توأم باسعادت هستند. روابط زناشویی به‌عنوان بخشی از یک رابطهٔ جسمی -عاطفی نقش بسزایی در تحکیم پیوندهای خانوادگی ایفا می‌کند و در این میان آگاهی زوجین از نقش خود در مقابل همسرشان و شیوهٔ صحیح رابطهٔ جنسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بعد از سال‌ها غفلت، عملکرد جنسی زنان موردتوجه جوامع علمی و پزشکی قرار گرفته است، عوامل محیطی، جنسی، روانی و بیولوژیک همگی بر واکنش جنسی زنان تأثیری معنادار و گسترده می‌گذارد.

مسترز و جانسون چرخهٔ پاسخ جنسی را در قالب یک فرآیند چهار مرحله‌ای فیزیولوژیکی شامل تهییج، فلات، ارگاسم و فرونشینی مشخص کردند. سپس، یک مرحله مقدماتی به چرخه پاسخ جنسی افزوده شد که به تمایل جنسی اشاره داشت. مشکل این مدل از چرخهٔ پاسخ جنسی این است که به نظر می‌رسید، پاسخ جنسی موفقیت‌آمیز مترادف با رسیدن به اوج لذت جنسی بود. درصورتی‌که تجربهٔ لذت جنسی ممکن است در برخی از زنان مستقل از کسب ارگاسم باشد. بنابراین روزن و همکاران به‌جای یک تعریف صرفاً فیزیکی، از یک تعریف گسترده‌تر از اختلالات جنسی زنان که شامل حوزه‌های میل جنسی، انگیختگی جنسی ذهنی، لیز شدن، ارگاسم رضایت و درد است، استفاده کردند. رابطهٔ جنسی یکی از بخش‌های اصلی زندگی انسان است و مشکلات جنسی تأثیر واضحی بر کیفیت زندگی و بهزیستی هیجانی فرد دارد. مردان و زنان طبیعی در مقابل تحریک جنسی، یک‌رشته پاسخ‌های جنسی نشان می‌دهند.

مدل‌های خطی سنتی مسترز و جانسون و کاپلان نشان دادند که پاسخ جنسی به شکل خطی است چنان‌که میل، همیشه قبل از برانگیختگی و به دنبال آن فلات، ارگاسم و فرونشینی رخ می‌دهد و این مراحل از پاسخ تغییری نمی‌کند. در واقع مرحله تهییج خود به دو بخش میل و برانگیختگی تقسیم می‌گردد (کینگزبرگ و کنادسون).»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

حجم

۱۱۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان