دانلود و خرید کتاب پویایی مارپیچ در عمل پروفسور دان بک ترجمه بابک حقیقی راد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب پویایی مارپیچ در عمل

کتاب الکترونیکی «پویایی مارپیچ در عمل» نوشتهٔ پروفسور دان بک و تدی هیبولارسن و سرگی سولونین و ریکا فیلون و توماس کیو. جانز با ترجمهٔ بابک حقیقی راد و ویرایش مهناز خسروی در انتشارات دفتر پژوهش‌های فرهنگی چاپ شده است. 

درباره کتاب پویایی مارپیچ در عمل

دون ادوارد بک (۱ ژانویه ۱۹۳۷- ۲۴ مه ۲۰۲۲) یکی از نظریه‌پردازان دینامیک مارپیچی بود که بر کاربردهای روان‌شناسی در ابعاد وسیع، از جمله روان‌شناسی اجتماعی، روان‌شناسی تکاملی، روان‌شناسی سازمانی و تأثیر آنها بر سیستم‌های اجتماعی-فرهنگی انسان تمرکز داشت.

در کتاب پویایی مارپیچ در عمل با نام دیگر کد اصلی نوع بشر سعی کرده است که سطوح وجودی انسان را در قالب کدهای رنگی از بژ تا فیروزه‌ای دسته‌بندی کند و شرایط زندگی انسان و تغییرات ایجاد شده را توصیف کند و تحول فکری و جهان‌بینی افراد و سازمان‌ها و جوامع از طریق تطبیق شرایط تاریخی دوره‌های مختلف و تجزیه‌وتحلیل شرایط‌های مختلف است تا بتوان رنگ هر دوره را مشخص کند.

در این کتاب کاربرد عملیاتی مدل پویای مارپیچ در مسائل اجتماعی و سیاسی، توسعه جوامع و مدیریت تغیر در سازمان‌ها بررسی شده است و به این اذعان می‌دارد که بشریت مدام در حال تغیر و تحول است و انسان به‌وسیله کدهای مارپیچ شکل داده شده است؛ یعنی اینکه ما این توانایی را داریم که روان‌شناسی و سیستم مغزی خود را تغیر دهیم و این بر جامعه تأثیر می‌گذارد و جامعه را تبدیل به جامعهٔ ایستا می‌کند. ما مدام در حال سفر دشوار و دائمی ذهن هستیم.

کتاب پویایی مارپیچ در عمل درباره کد جهانی و بنیادینی است که تمام قواعد گذشته و آینده را داراست و فهم این کد جهانی علاوه بر اینکه مسائل امروزه را حل می‌کند ما را با سرعت و کمترین مشکل روبه‌جلو می‌برد. رهنمون‌های این کتاب به رهبران سازمان‌ها و بخش‌های عمومی کمک می‌کند که با توجه به ارزش‌های بنیادی DNA فرهنگی و اجتماعی و طراحی شخصیت‌های حقوقی جهان را به سوی هر چه بهتر شدن برد.

هدف از چاپ این کتاب ارائه زندگی کاری دکتر دان و نشان دادن ماهیت پیچیده، ولی یکپارچه پدیده مارپیچ عمل و ارائه منابعی از بینش و آموخته‌ها و کاربرد آن در سراسر جهان در همه ابعاد زندگی بشر است.

خواندن کتاب پویایی مارپیچ در عمل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب پویایی مارپیچ در عمل مناسب مدیران و صاحب کسب و کارها است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۴ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۴ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان