دانلود و خرید کتاب مقدمه ای بر تدریس تربیت بدنی جین ام. شیمون ترجمه امیر دانا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مقدمه ای بر تدریس تربیت بدنی اثر جین ام. شیمون

کتاب مقدمه ای بر تدریس تربیت بدنی

معرفی کتاب مقدمه ای بر تدریس تربیت بدنی

کتاب مقدمه ای بر تدریس تربیت بدنی نوشتهٔ جین ام. شیمون و ترجمهٔ امیر دانا و پویا بیابانی و فاطمه کریمی اصل و اعظم فتحی زادان و ویراستهٔ زهرا پورآقائی اردکانی است. نشر ویراست این کتاب را در سال ۱۴۰۲ روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب مقدمه ای بر تدریس تربیت بدنی

کتاب مقدمه ای بر تدریس تربیت بدنی درمورد اصول و راهبردها سخن گفته است. محتوای این کتاب را کمیتهٔ توسعهٔ ورزش و فعالیت بدنی کودکان فدراسیون ورزش‌های همگانی تأیید کرده است. این کتاب مقدمه‌ای بر تدریس تربیت‌بدنی است و دارای مـتنی جـذاب و مناسـب بـرای دانشجویان دانسته شده است؛ دانشجویانی که به‌دنبال تحصیل در رشتهٔ تربیت‌بدنی هستند. سه ویژگی برجسته‌ای که این کتاب را از سایر کتاب‌ها متمایز کرده است، تمرکز انحصاری آن بر تربیت‌بدنی، عمق و گستردگی موضوعات آن است. این اثر شامل محتوای ضروری است که دانشجویان برای ایجاد یک پایهٔ قوی از مهارت‌های آموزشی و درک درستی از این رشته بـه آن نیاز دارند.

خواندن کتاب مقدمه ای بر تدریس تربیت بدنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران رشتهٔ تربیت‌بدنی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مقدمه ای بر تدریس تربیت بدنی

«تغییرات و جنبش‌های عمده دیگری نیز در اوایل قرن بیستم بر تربیت‌بدنی آمریکا تأثیر گذاشت. ازآنجایی‌که ایالت‌های بیشتری قوانینی را تصویب می‌کردند که نیاز به گنجاندن تربیت‌بدنی در برنامه‌های درسی داشتند، معلمان بیشتری برای پر کردن این موقعیت‌ها مورد نیاز بودند. در نتیجه، مدارک چهار ساله بیشتری در دانشکده‌های تربیت معلم در کالج‌ها و دانشگاه‌های مختلف ارائه شد و اعتبارات تربیت‌بدنی برای فارغ‌التحصیلی لحاظ شد (لئونارد و مک‌کنزی، ۱۹۲۷). محتوای برنامه‌های تربیت معلم نیز سازگارتر شد. بسته به مدیران آن برنامه‌ها، به دانشجویان در مورد سیستم‌های مختلف و در مورد میزان رشد در هر سن و اندازه‌گیری‌های علمی وضعیت بدن، عملکرد حرکتی، و آمادگی قلبی تنفسی به آنها آموزش داده شد. برنامه‌هایی برای آموزش معلمان در مورد چیزی فراتر از تربیت‌بدنی آغاز شده بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۹۰ صفحه

حجم

۳۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۹۰ صفحه

قیمت:
۲۶۰,۰۰۰
تومان