دانلود و خرید کتاب شرایط جوی محیط کار علی پورقاسمی
کتاب شرایط جوی محیط کار اثر علی پورقاسمی

کتاب شرایط جوی محیط کار

انتشارات:انتشارات بشری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب شرایط جوی محیط کار

کتاب شرایط جوی محیط کار حاصل نگارش و ترجمهٔ علی پورقاسمی است. انتشارات بشری این کتاب را همراه با واژه‌نامهٔ تخصصی روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب شرایط جوی محیط کار

کتاب شرایط جوی محیط کار، مطالب خود را با موضوع تنظیم دمای بدن انسان آغاز کرده و در ادامه از گرما، رطوبت، سرما، فشار هوا، طراحی اقلیمی و مناطق آب‌وهوایی سخن گفته است. این کتاب با هدف تهیهٔ مرجعی برای دانشجویان رشته‌های بهداشت حرفه‌ای و ایمنی صنعتی و شاید سایر رشته‌های فنی و مهندسی و پیراپزشکی نوشته شده است. نویسنده کوشیده است تا مطالبی را که به‌عنوان پیش‌نیاز درس «شرایط جوی» به شمار می‌رود، در کتاب و پیش از باقی مطالب بگنجاند. قسمت‌هایی از این کتاب به‌منظور استفاده در امور اجرایی و با هدف کاربرد برنامه‌های عملی تدوین شده است. در انتهای کتاب واژه‌نامه‌ای با ۳۸۰ واژهٔ تخصصی تدوین شده است.

خواندن کتاب شرایط جوی محیط کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد آیین‌نامه‌های کار و کارگران، مراقبت‌های پزشکی محیط کار و جنبه‌های ایمنی کار در ایران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شرایط جوی محیط کار

«البته لازم به ذکر است که تعادل حرارتی در محیط‌های گرم و خشک و گرم و مرطوب جداگانه در نظر گرفته شود زیرا در یک محیط گرم خشک اگر اجسام جامد موجود در اطراف کارگر دارای دمایی بیش از دمای پوست باشند ممکن است گرمای تابشی حاصله از ظرفیت مکانیسم تعریق تجاوز نموده و دمای بدن افزایش یابد ولی در یک محیط گرم مرطوب بار گرمایی حاصل از تابش ممکن است زیاد نباشد ولی محیط مرطوب به شدت مکانیسم تعریق - جابجایی را محدود نموده و دمای بدن بالا می‌رود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۷ صفحه

حجم

۳۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۷ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان