دانلود و خرید کتاب فروش موفق بیمه عمر (سه جلد در یک جلد) ناصر امینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فروش موفق بیمه عمر (سه جلد در یک جلد) اثر ناصر امینی

کتاب فروش موفق بیمه عمر (سه جلد در یک جلد)

معرفی کتاب فروش موفق بیمه عمر (سه جلد در یک جلد)

کتاب «فروش موفق بیمه عمر (سه جلد در یک جلد)» نوشتۀ ناصر امینی و ویراستۀ زهره چگنی است و انتشارات اردوی سوره آن را منتشر کرده است. 

درباره کتاب فروش موفق بیمه عمر (سه جلد در یک جلد)

امروزه رشد و پیشرفت اقتصادی هر کشور است که جایگاه آن را در عرصۀ بین‌المللی تعیین می‌کند. هراندازه که شاخص‌های توسعه‌یافتگی در یک کشور بالاتر برود و بهبود پیدا کند، پیشرفته‌تر است، در جهان حرفی برای گفتن دارد و از این طریق نقش خود را در تقویت اقتصاد کشور مؤثر می‌بیند. صنعت بیمه هم یکی از شاخص‌ها توسعه‌یافتگی به‌حساب می‌آید. در دنیای امروز صنعت بیمه یکی از تخصصی‌ترین علوم در اقتصاد است، یک نهاد مالی که با گردآوری حق بیمه‌های دریافتی موجب توسعۀ اقتصادی و تسهیل فعالیت اقتصادی می‌شود و همچنین امنیت سرمایه‌گذاری را تأمین و اقتصاد کشور را تقویت می‌کند.

کتاب فروش موفق بیمۀ عمر انواع بیمه به‌ویژه بیمۀ زندگی و همچنین راه‌های فروش بیمه را آموزش می‌دهد و ازآنجاکه صنعت بیمه یکی از سه صنعت پول‌ساز دنیاست با آموزش کامل به افراد کمک می‌کند تا فعالیت در این صنعت را آغاز کنند. ناصر امینی از طریق این کتاب تلاش کرده است تا مردم را راهنمایی کند و به آن‌ها دربارۀ مزیت داشتن بیمۀ عمر آگاه کند. او به مخاطبانش این نکته را یادآوری می‌کند که با داشتن بیمۀ عمر یک خانواده بعد ازدست‌دادن سرپرست خانوار، تنها غم رفتن عزیزش را خواهد داشت و این مسائل تنها از طریق فرهنگ‌سازی گسترش پیدا می‌کند. کتاب فروش موفق بیمۀ عمر هم ابزار خوبی برای راهنمایی مردم، مشاوران بیمه و خوانندگان است تا با چالش‌های این فرهنگ‌سازی‌ها آشنا شوند و به موفقیت دست پیدا کنند.

کتاب فروش موفق بیمۀ عمر در واقع ۳ جلد کتاب را در یک جلد گنجانده است؛ ابتدا به ارائۀ تاریخچه‌ای از بیمه و تعریف آن در ایران و جهان می‌پردازد، انواع بیمه را معرفی می‌کند، مفاهیم و اصطلاحات مربوط به آن را توضیح می دهد، روش پرداخت حق بیمه و پوشش های بیمۀ عمر را برای خوانندگان شرح می‌دهد. در بخش بعدی فروش موفق بیمۀ عمر را آموزش می‌دهد و در آخرین بخش کتاب روش‌های پیگیری مشتری تا فروش قطعی بیمۀ عمر را آموزش می‌دهد.

خواندن کتاب فروش موفق بیمۀ عمر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به صنعت بیمه، مشاوران بیمه و افرادی که در حوزۀ مرتبط با بیمۀ عمر فعالیت می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فروش موفق بیمۀ عمر

««بیمه در لغت از ریشۀ بیم به معنای ترس گرفته شده است. در فرایند بیمه افراد ترس‌های خود را به شرکت بیمه واگذار کرده و به‌جای آن امنیت می‌گیرند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۸ صفحه

حجم

۶۲۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۸ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان