دانلود و خرید کتاب دانشمند درون گهواره آلیسون گوپنیک ترجمه نسرین شمس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب دانشمند درون گهواره

کتاب دانشمند درون گهواره نوشتهٔ آلیسون گوپنیک و اندرو ملتزوف و پاتریشیا کوهل و ترجمهٔ نسرین شمس است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب دانشمند درون گهواره

یادگیری در سال‌های اول زندگی چه درس‌هایی درمورد ذهن به ما می‌دهد؟ کودکان درمورد دیگران چه می‌آموزند؟ کودکان درمورد زبان چه می‌آموزند؟ دانشمندان درمورد مغز کودکان چه آموخته‌اند؟ کتاب دانشمند درون گهواره کوشیده است به این پرسش‌ها پاسخ دهد. این کتاب را سه پرچم‌دار برجسته در حوزهٔ نوظهور علوم شناختی نوشته‌اند. سرتاسر این کتاب به بحث و بررسی پیرامون یافته‌های تازه درمورد شگفتی‌های یادگیری و شناخت میان نوزادان و خردسالان پرداخته است و به این که والدین و آموزگاران تا چه میزانی به‌طور طبیعی و اکتسابی مؤثر هستند. این اثر بیان کرده است که روند تکاملی بشر چگونه مغزمان را برای یادگیری و یاددهی طراحی کرده و اینکه انگیزهٔ ما برای یادگیری حیاتی‌ترین نیروی غریزی ما به شمار می‌رود.

خواندن کتاب دانشمند درون گهواره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دانشمند درون گهواره

«این البته دیدگاه یک دیوانه از دیگران است؛ چیزی شبیه یک کابوس. مسئله اذهان دیگر به نحوی راه رسیدن ما از دیدگاه آدم دیوانه به تجربه عادی مردم است. چرا ما کیسه‌های پوستی را نمیبینیم بلکه زن و شوهر و بچه، آدم‌هایی با افکار، احساسات، عقاید و خواسته‌هایی مثل خودمان می‌بینیم، از جمله غرور آسیب‌دیده‌ای که نیازمند عذرخواهی است؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان