دانلود و خرید کتاب ماجراهای کتابخانه قاصدک هورامان بهاره سلطانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماجراهای کتابخانه قاصدک هورامان اثر بهاره سلطانی

کتاب ماجراهای کتابخانه قاصدک هورامان

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ماجراهای کتابخانه قاصدک هورامان

کتاب ماجراهای کتابخانه قاصدک هورامان نوشتهٔ بهاره سلطانی است و انتشارات متخصصان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ماجراهای کتابخانه قاصدک هورامان

از کتاب‌ها معمولا به عنوان وسیله‌ای برای انتقال داستان‌ها، رمان‌ها، و مطالب به کار می‌رود که نویسنده به صورت نوشتاری و تصویری به مخاطب ارائه می‌دهد؛ ولی این بار قصه کودک کتابخانه قاصدک هورامان از کتاب به عنوان بازیگران قصه استفاده کرده و سعی دارد تا چند رفتار ساده را در قالب داستانی پر محتوا و قابل درک برای کودکان ارائه نموده و رفتارهای بد و خوب را معرفی کند. همچنین سعی کرده تا به کودکان بیاموزد که چگونه می‌توان رفتارهای بد را با دوستی و فضاهای دوستانه اصلاح کرد.

این کتاب با استفاده از نقاشی‌های نمکین و مرتبط هر کتاب با موضوع آن کتاب و استفاده از رنگ‌های شاد کودکانه و قراردادن صفحاتی که کودکان بتوانند به میل خود آن را رنگ‌آمیزی کنند، با مخاطب خود ارتباط برقرار می‌کند.

این کتاب داستان، نمونه‌ای قابل الگوبرداری برای سایر نویسندگان و ناشران را فراهم ساخته است.

کتاب بازیگوش پس از نمایش رفتارهای نامناسب که در زندگی واقعی کودکان ممکن است اتفاق بیفتد و آنها را از محیط‌های دوستانه دور سازد، در پایان قصه با کمک کتاب دانا و همکاری دیگر کتاب‌های قصه تصحیح می‌گردد.

کتاب بازیگوش با درسی که از رفتارهای بد خودش گرفته است مجددا به جمع دوستان خود برمی‌گردد. این قصه به کودکان می‌آموزد که برای جلب توجه دیگران مجاز نیست تا هر کاری و هر رفتاری را از خود بروز دهند، بلکه با خود واقعی و با استفاده از توانایی‌های بالقوه‌ای که خداوند در نهاد هر انسانی قرار داده می‌توان در محیط اجتماعی درخشید و مورد توجه و نظر دیگران قرار گرفت.

کتاب در ۱۵ صفحه داستانی و ۸ صفحه برای رنگ‌آمیزی و نقاشی ارائه گردیده است.

خانم بهاره سلطانی نویسنده‌ای است که از سال ۹۸ کار خود را آغاز کرده که کتاب‌هایی با عنوان تافی و حیوانات، تی تی و حیوانات، دانشمند بی دانش، یزویزک، نگهبان جنگل، شهر هپل ها، قصه‌های کودکانه به چاپ رسانده است.

کتاب سلطان جنگل هم که به دو زبان فارسی و انگلیسی بود، در سال ۱۴۰۰ منتشر شد. کتاب ماجراهای کتابخانه قاصدک هورامان هشتمین کتاب اوست. 

خواندن کتاب ماجراهای کتابخانه قاصدک هورامان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ماجراهای کتابخانه قاصدک هورامان

«در شهر قاصدک‌ها، کتابخانه‌ی بزرگی وجود داشت. به نام کتابخانه‌ی قاصدک در قفسه‌های این کتابخانه کتاب‌هایی زیبا و جالب که با نظم در قفسه‌ها چیده شده بودند. بیشتر این کتاب‌ها کتاب‌های مورد علاقه‌ی کودکان بودند؛ چون قصه‌های زیبا و جالبی داشتند.

در داخل بعضی از قفسه‌ها انواع مدادهای سیاه و مدادرنگی‌ها، دفترها، مدادپاکن و مدادتراش‌های رنگی با شکل‌های جالب قرار داشت. درضمن جلد بعضی از کتاب‌ها به شکلی عجیب‌وغریب، زیبا و رنگی طراحی شده بودند. اسم‌هایی جالب و متفاوتی داشتند، مثلاً: کتاب دانا، کتاب سبز، کتاب سخن‌گو، تافی و حیوانات جنگل، نگهبان جنگل، دختر شجاع، تی‌تی و دوستان، دانشمند بی‌دانش، دنیای شگفتی‌ها و ....»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۳۱,۵۰۰
تومان