دانلود و خرید کتاب هم افزایی در سازمان های مادر اندرو کمبل ترجمه سیدمحمد اعرابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هم افزایی در سازمان های مادر اثر اندرو کمبل

کتاب هم افزایی در سازمان های مادر

معرفی کتاب هم افزایی در سازمان های مادر

کتاب هم افزایی در سازمان های مادر نوشتهٔ اندرو کمبل و مایکل گولد و ترجمهٔ سیدمحمد اعرابی و افشین فتح اللهی است. این اثر توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است. و به صورت جامع به معنای هم‌افزایی در سازمان‌ها و شیوه‌های به‌کارگیری و موانع آن می‌پردازد.

درباره کتاب هم افزایی در سازمان های مادر

هم‌افزایی به معنای ارتباط، تقویت، حرکت و رسیدن قانون حاکم بر کلیۀ پدیده‌های عالم است. به‌کارگیری این نگاه فطری در سیستم‌ها بسیار اثربخش و نیز جان‌بخش است. کتاب هم افزایی در سازمان‌های مادر ضمن معرفی زیرساختی این مقوله، در تمامی مباحث خود می‌کوشد اهمیت هم‌افزایی، شیوه‌های به‌کارگیری و موانع آن را به خواننده نشان دهد.

هر یک از فصل‌های کتاب هم‌افزایی در سازمان‌های مادر به یک گام اختصاص یافته است و در هر گام ابزارهای کاربردی در حوزۀ عمل معرفی شده‌اند. 

شناسایی دشواری هم‌افزایی گام نخست است. فصل دوم به‌عنوان گام دوم به تخمین منافع هم‌افزایی اختصاص یافته است.

در گام سوم به مشخص‌کردن فرصت‌های مادری درصورتی که تخمین مزایای هم‌افزایی زیاد باشد پرداخته می‌شود.

در فصل چهارم به ایجاد مهارت‌های مادری مورد نیاز برای حوزه‌های مختلف هم‌افزایی پرداخته خواهد شد.

در گام پنجم توجه به جوانب منفی و مراقبت ویژه نسبت به آن‌ها در مسیر انتخاب و اجرای گزینهٔ مداخلۀ برتر مورد تأکید قرار می‌گیرد.

در گام ششم نوبت به انتخاب مداخلۀ مادری برتر از بین ۳ گزینۀ قابل قبول می‌رسد.

و در نهایت در فصل هفتم و گام آخر نظارت بر مداخلۀ برتر اختصاص یافته است‌.

خواندن کتاب هم افزایی در سازمان های مادر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 مطالعه و به‌کارگیری این کتاب به تمامی کارکنان سازمان‌ها پیشنهاد می‌شود تا با برخورداری از این نگرش عمیق به افرادی مؤثر، توانمند و راهگشا در سازمان‌ها تبدیل شوند‌.

بخشی از کتاب هم افزایی در سازمان های مادر

«تشخیص هزینه‌ها، اغلب ساده‌تر از تشخیص منافع است، زیرا هزینه‌ها توسط عملیاتی تعیین می‌شوند که پذیرفته شده است. با این وجود حتی تخمین‌ هزینه‌ها نیز می‌تواند دشوار باشد. چقدر از زمان مدیریت صرف می‌شود تا این تلاش مشترک به ثمر بشیند؟ احتمالآ این زمان مشمول‌ همه کسب‌و‌کارهای ذینفع و شرکت مادر می‌شود. اما چه میزان؟ به‌علاوه، هزینه این زمان مدیریت چقدر است؟ اگر این موضوع، مدیران گرفتار را درگیر سازد، این هزینه باید براساس ارزش فرصت از دست رفته به دلیلانتخاب صورت گرفته ارزیابی شود. بدون ارزیابی دقیق اولویت‌ها، قضاوت درباره هزینه‌ها دشوار است. شاید تصمیم‌گیری‌های هم‌افزایی به این دلیل ناامید کننده است که تجزیه و تحلیل هزینه _ فایده، کار دشوار است و مدیران را بر‌می‌انگیزد که با آن مخالفت می‌کنند.

قطعا‌ً دشواری‌های تجزیه و تحلیل هزینه _ فایده تصمیم‌گیری‌های ارتباطی را سخت می‌کند، به خصوص به این دلیل که هماهنگی، اغلب مستلزم توافق و تعهد از طرف مدیران حوزه‌های مختلف با دیدگاه‌های متفاوت است. اما مجددا‌ً اعتقاد ندادیم که این مسأله دلیل اصلی ناامیدی باشد. تجزیه و تحلیل هزینه _ فایده برای بیش‌تر تصمیم‌های مدیریتی دشوار است‌.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

قیمت:
۱۱۸,۳۰۰
۱۰۶,۴۷۰
۱۰%
تومان