دانلود و خرید کتاب بر بلندای اورست مرضیه کمالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بر بلندای اورست اثر مرضیه کمالی

کتاب بر بلندای اورست

معرفی کتاب بر بلندای اورست

کتاب بر بلندای اورست نوشته مرضیه کمالی است. این کتاب را انتشارات امید کویر منتشر کرده است و به شناخت اعتماد به نفس و راه‌های تقویت آن می‌پردازد.

درباره کتاب بر بلندای اورست

همیشه قله اورست برای انسان نماد قدرت و توانایی بوده است. همیشه شگفت‌زده می‌شویم از اراده کسانی که اورست را با تمامی چالش‌ها و دشواری‌هایش به آغوش می‌کشند و با تمام توان بر بلندای آن می‌ایستند. وقتی زندگی این افراد را واکاوی می‌کنیم، متوجه می‌شویم تنها چیزی که باعث می‌شود آنها استوار بر بلندای اورست بایستند، اعتمادبه‌نفس زیاد آنها و عشق به صعود است.

آن‌ها این‌قدر در خود آتش اعتمادبه‌نفس و اعتماد به توانستن را برافروخته‌اند و شعله‌ور کرده‌اند که تا آخرین لحظه از زندگیشان هم شده باشد با آخرین توان به سمت اورست حرکت می‌کنند.

اعتمادبه‌نفس آتشی است که گرمای آن انرژی‌بخش روح و جسم انسان است و نباید گذاشت زیر خروارها خاکستر ناامیدی و ناتوانی دفن شود. باید کاری کرد که از زیر خاکستر زبانه کشد و شعله‌ور شود. نویسنده در این کتاب به شما کمک می‌کند که چگونه اعتمادبه‌نفس خود را بشناسید و چگونه آن را شعله‌ور کنید و چگونه همیشه آن را روشن نگه داری.

اعتمادبه‌نفس در معنی لغوی به معنای خودباوری و در معنی اصطلاحی به معنای اعتماد به توانایی‌ها و مهارت‌های خویش است.

خواندن کتاب بر بلندای اورست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در زندگی به‌دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بر بلندای اورست

به‌نظر من اعتمادبه‌نفس علاوه بر اعتماد به توانایی‌ها و استعدادهای خود باید همراه با عمل‌گرایی یعنی اقدام کردن هم باشد. اینکه به تنهایی بگویی من می‌توانم و استعدادش را دارم و هیچ کاری برای رشد و شکوفایی قابلیت‌های خود نکنی، کلام تو هیچ سودی برای تو ندارد و برای تو اعتمادبه‌نفس به ارمغان نمی‌آورد و ا گر هم بدون داشتن باور قلبی و احساس توانستن قدم در مسیر شکوفایی استعداد و قابلیت‌ها و مهارت‌های خود برداری در همان اوایل کار ترس‌هایت بر تو مسلط شده و تو را از ادامه مسیر بازمی‌دارند؛ چون انگیزه و احساس و باوری برای موفق شدن در تو وجود ندارد. پس من اعتمادبه‌نفس را اعتماد به خود و قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود و اقدام برای رشد آنها می‌دانم.

فرق اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس در چیست؟

تا قبل از نوشتن این کتاب و تحقیق و تفحص در مورد اعتمادبه‌نفس، بنده فکر می‌کردم که اعتمادبه‌نفس همان عزت‌نفس است؛ اما با تحقیقاتی که انجام دادم متوجه شدم که عزت نفس یعنی عقیده و باور خودم نسبت به خودم. اینکه من چه احساسی نسبت به خودم دارم؟ چقدر به خودم احترام می‌گذارم؟ آیا خود را انسانی ارزشمند و مفید می‌دانم؟ آیا خودم را مستحق دفاع از خودم در جایی که حقوقم زیر پا گذاشته می‌شود، می‌دانم؟ و آیا قادر به دفاع کردن از خود هستم؟

عزت‌نفس در یک جمله به معنی حس رضایتمندی از خود و یا دوست داشتن خود است. اینکه من خودم را همان‌گونه که هستم می‌پذیرم و دوست دارم. چه کوتاه قد باشم، چه بلندقد، چه چاق باشم، چه لاغراندام، چه معلولیت داشته باشم، چه اعضای بدنم سالم باشند. من خودم را دوست دارم. عاشق خودم هستم.

موجودی باارزش و قابل احترام هستم و خود را لایق و مستحق بهترین‌ها می‌دانم. و همان‌طور که گفته شد اعتمادبه‌نفس باور و اعتماد به خودم به قابلیت‌ها و توانمندی‌هایم و اقدام در جهت رشد و شکوفایی آنهاست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۸۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

حجم

۷۸۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

قیمت:
۲۴,۵۰۰
تومان