دانلود و خرید کتاب رازهای موفقیت‌ در کار دیوید آلن ترجمه میترا نصیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهای موفقیت‌ در کار اثر دیوید آلن

کتاب رازهای موفقیت‌ در کار

معرفی کتاب رازهای موفقیت‌ در کار

کتاب رازهای موفقیت‌ در کار نوشتۀ دیوید آلن و ترجمۀ میترا نصیری است و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را روانۀ بازار کرده است. این کتاب با زبانی ساده و روشن دستورالعمل‌هایی مفید ارائه می‌دهد و خواننده را به سوی بهره‌وری و کارایی بیشتر در زندگی خود سوق می‌دهد.

درباره کتاب رازهای موفقیت‌ در کار

بهره‌وری حداکثری موجب می‌شود که تولید هر نوع محصول مانند مبلمان یا ساخت بزرگراه‌ها یا ایجاد سرگرمی با کمترین تلاش ممکن صورت پذیرد. این که برای انجام هر کاری در هر صورت باید تلاش کرد، نشان می‌دهد که ما همیشه با مقاومت و موانع دست‌وپاگیر روبه‌رو هستیم. برای بهبود بهره‌وری خود باید به گونه‌ای موثرتر با تاخیرها و عقب‌افتادگی‌ها، موانع و حواس‌پرتی‌ها برخورد کنیم.انسان می‌تواند بدون دانستن قانون جاذبه زمین، یک راننده عالی در مسابقات اتومبیل‌رانی باشد، هر چند که جاذبه، نیروی مهم و تاثیرگذار بر هر چیزی است که او پشت فرمان انجام می‌دهد. اما به هرحال جاذبه کار خودش را انجام می‌دهد و انسان هم کار خودش را می‌کند. اما وقتی تنها رانندگی کردن کافی نباشد، چه می‌شود، اگر بخواهید بدانید که سایر مهارت‌های شما چه تاثیری بر رانندگی‌تان دارد و چگونه شما را از حوادث حفظ می‌کند، چه می‌کنید؟ چگونه رمز موفقیت را پیدا می‌کنید؟

مطالب کتاب رازهای موفقیت در کار به چهار بخش اصلی دربارۀ رفتارهای سازنده شامل تکمیل، تمرکز، ساختار و اقدام تقسیم شده است. اصول و مقالات کتاب به گونه‌ای گروه‌بندی شده است که فقط به این عناوین محدود نمی‌شود و یا تنها به شرح آن‌ها نمی‌پردازد، این کتاب شما را به تفکر وادار می‌کند و راه‌های بهتر انجام امور را نشانتان می‌دهد. از نتایج عملی به کار بستن روش‌های پیشنهادی در این کتاب، آن است که می‌توان زندگی پرمشغله امروز را به یک زندگی آرام و منسجم با موفقیت تبدیل کرد.

خواندن کتاب رازهای موفقیت‌ در کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن این کتاب را به کسانی که می‌خواهند در زندگی نظم بیشتری داشته باشند و کارهای خود را به روشی هدفمندتر انجام دهند، پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره دیوید آلن 

دیوید آلن در ۲۸ دسامبر سال ۱۹۴۵ در لوییزیانا متولد شد. هنوز نوجوان بود که در مسابقات بحث و مناظره ایالتی شرکت کرد و به مقام قهرمانی رسید. او سپس در دانشگاه کالیفرنیا در رشتۀ تاریخ آمریکا فارغ‌التحصیل شد. او حالا یکی از مشاوران مشهور آمریکایی در حوزه بهره‌وری افراد و کسب‌وکارها به حساب می‌آید و برخی از کارآمدترین متخصصان جهان را هدایت کرده است.

بخشی از کتاب رازهای موفقیت‌ در کار

«سرسام‌آور است. فرصت انجام کارهایمان را نداریم، زیرا کارهای زیادی هست که باید انجام دهیم. اگر زیاد خود را مشغول جزئیات کنیم کارها پیش نمی‌روند. حتی پشه‌ها می‌توانند شکاری بزرگ را از پا درآورند. آخر دالان، روشنایی است، اما برای خروج از آن باید مسیر را طی کرد. گاهی بیشترین دستاورد نیروی مولد، تنها با زدودن تارهای متصل به موضوعات کهنه و پاک‌سازی عرشه ذهن از تکه پاره‌های گسسته که سد راه پیشروی هستند، به دست می‌آید. تکمیل یک چرخه باز، خواه به چند پروژه اصلی مربوط باشد و خـواه تجمعی از چنـد کار نیمه‌تمام قدیمی که هنوز به پاکسازی و سازماندهی نیـاز دارد، زمینـه را بـرای داشـتن فکری پاک‌تر، شفاف‌تر و داشتن انرژی بیشتر برای رویـارویی بـا هـر مسئله جدیـد، آماده می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۸۳,۲۰۰
تومان