دانلود و خرید کتاب ما اینجا زندگی می کنیم؛ عددها الیور جفرز ترجمه شبنم حیدری پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ما اینجا زندگی می کنیم؛ عددها اثر الیور جفرز

کتاب ما اینجا زندگی می کنیم؛ عددها

معرفی کتاب ما اینجا زندگی می کنیم؛ عددها

کتاب ما اینجا زندگی می کنیم؛ عددها نوشتهٔ الیور جفرز و ترجمهٔ شبنم حیدری پور است. انتشارات پرتقال این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب ما اینجا زندگی می کنیم؛ عددها

کتاب ما اینجا زندگی می کنیم؛ عددها که با تصویرسازی‌های الیور جفرز منتشر شده، کتابی فوق‌العاده جذاب با تصاویر زیبا و چشمگیر توصیف شده است که به کودکان یاد می‌دهد دنیای اطرافشان را بشناسند. این کتاب به‌طور خاص از فضا، سیاره‌ها، زمین، دریا، انسان‌ها و حیوان‌ها با زبانی بسیار ساده حرف می‌زند و آنچه در نهایت بر آن تأکید می‌کند مهربانی و انسان‌دوستی است؛ اینکه اگرچه انسان‌ها ظاهرشان متفاوت است، همهٔ ما با هم برابر هستیم. کتابی بسیار مناسب برای خردسالانی که سؤالات بسیاری از بزرگ‌ترها می‌پرسند!

«ما این جا زندگی می کنیم» نوشتهٔ الیور جفرز نشانمان می‌دهد که زمین چه‌طور جایی است. کتاب را که باز می‌کنید، صور فلکی راه را نشانتان می‌دهد. به منظومهٔ شمسی می‌رسید و از میانش به زمین سلام می‌گویید و می‌بینید که سیاره‌مان از دو قسمت خشکی و آب تشکیل شده است؛ خشکی جایی که رویش ایستاده‌ایم و دریا که پر از شگفتی است. حالا نوبت آسمان است و صورت‌های فلکی‌اش. پس بدن انسان چه که پر از شگفتی است؟ انسان‌ها در هر گوشهٔ جهان قیافه و رنگ و اندازه‌های جورواجور دارند. در کتاب همه‌چیز را در تصویرها از ریزودرشت می‌بینید و جهان را می‌شناسید.

خواندن کتاب ما اینجا زندگی می کنیم؛ عددها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گرو‌های سنی «الف» و «ب» پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۱۸۱۵۵۹۱
۱۴۰۲/۱۲/۲۸

خیلی داستان خوبی بود. دوستش داشتم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان