دانلود و خرید کتاب مدیریت پروژه دارویی و زیست پزشکی اسکات دی. بابلر ترجمه ملک محمد صباغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت پروژه دارویی و زیست پزشکی اثر اسکات دی. بابلر

کتاب مدیریت پروژه دارویی و زیست پزشکی

معرفی کتاب مدیریت پروژه دارویی و زیست پزشکی

کتاب مدیریت پروژه دارویی و زیست پزشکی نوشتۀ اسکات دی بابلر و ترجمۀ ملک محمد صباغی و احمد الهیاری است. انتشارات آذرفر این کتاب آموزشی را روانۀ بازار کرده است.

درباره کتاب مدیریت پروژه دارویی و زیست پزشکی

کتاب مدیریت پروژه دارویی و زیست پزشکی حاوی بخشی از تلاش پیوستۀ شرکت مدیریت پروژهٔ یکپارچه برای پیشرفت اصول مدیریت پروژه در صنایع زیست‌پزشکی است. هدف از این کتاب، تشریح اثر قابل‌توجه مدیریت پروژۀ حرفه‌ای بر توسعه و پشتیبانی از این محصولات است. اثرات مثبت آن بر تسریع قابلیت‌های سازمان، بهبود هم‌افزایی، تشریح اجرا و تضمین تحویل محصولات کارآمد به بازار به‌صورت سریع و مقرون‌به‌صرفه مشاهده می‌شود. هدف از این کتاب فراهم‌کردن منبعی آموزشی برای استفادۀ مدیران صنعتی در سطوح راهبردی، مدیران پروژه و تصمیم‌گیرندگان به‌منظور بهبود به‌کارگیری ابزارهای مدیریت پروژه و رویکردهای چالش‌برانگیز مختلفی است که شرکت‌ها با آن مواجه هستند. صنعت زیست‌پزشکی جابه‌جایی مرزهای تحمیل‌شده توسط فناوری‌های پیشرفته را منحصراً با به‌کارگیری مداوم نوآوری صحیح رونق می‌بخشد. هر محصول جدید نیازمند تغییرات قابل‌توجه فرایند از حالت اولیه است. مطالب کتاب مدیریت پروژه دارویی و زیست پزشکی از جهات مختلف در راستای فرایند و مشخصات پروژه‌های BMI است. این امر نیازمند تیم عملکردی از متخصصان حوزه‌های مختلف با تمرکز بر تحویل محصول تعریف‌شده است. این تیم یکپارچه مجازی از نظر جغرافیایی در سرتاسر ایالات متحده و اروپا پراکنده است. اهداف طراحی برای مؤلفه‌های محصول فصل‌ها باید به‌وضوح مرتبط شود. دروازه‌های مرحلهٔ فرایند به انرژی اعضای تیم و تحویل به‌موقع نمونه‌های اولیه کمک می‌کند.

خواندن کتاب مدیریت پروژه دارویی و زیست پزشکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریتی و ترکیب رشته‌های تجربی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدیریت پروژه دارویی و زیست پزشکی

«مقدمه: چالش علم پزشکی همواره بر روی لبه برنده فناوری قرار داشته است. تکامل زیست‌فناوری در دهه ۱۹۸۰ سبب ایجاد داروها ابزارآلات پزشکی و درمان‌های جدیدی شد که امروزه مورداستفاده قرار می‌گیرند این اعجاز برخی سرطان‌ها را کاهش داده یا حذف، کرده عفونت‌های ناشی از بیماری ایدز را به طور موفقی درمان، کرده واکسن‌های اثربخشی برای بسیاری از بیماری‌ها فراهم آورده تصویربرداری و تشخیص کامل غیرتهاجمی را ممکن ساخته و انجام یک عمل جراحی را تنها با ایجاد شکافی کوچک امکان‌پذیر می‌کند این نوآوری‌ها چهره پزشکی مدرن و زندگی نوین را تغییر داده است.

چالش تحقق وعده تبدیل ایده به محصول و تولید آن بسیار بزرگ‌تر از یک کشف مهم و یا یک پیشرفت غیرمنتظره پزشکی است صحه‌گذاری، فرایند ایجاد نمونه اولیه حاصل از تحقیق سنجش نمونه اولیه بر روی حیوانات و سپس در انسان‌ها ایجاد فرایند ساخت باکیفیت بالا، تعیین آزمایش‌ها بالینی و مستندسازی فرایندها تنها بخشی از مراحل موردنیاز برای تجاری‌سازی یک محصول جدید است. توسعه محصول کسب مجوز راه‌اندازی و پایدارسازی محصولات زیست‌پزشکی اقداماتی عظیم و پیچیده است جهت اجرای مداوم این فرایند به تعداد زیادی پژوهشگر و کارکنان، ساخت، کیفیت، نظارت بازاریابی و پشتیبانی محصول نیاز است. پشتیبانی از این محصولات پیچیده در سرتاسر چرخه عمر آنها می‌تواند چالش‌برانگیز و درعین‌حال ترسناک باشد.

هزینه توسعه ترکیبات دارویی، جدید داروهای زیستی دستگاه‌های پزشکی و درمان‌ها باتوجه‌به هزینه‌های پژوهش زمان موردنیاز تعداد کارکنان، لازم تجهیزات و آزمایش‌های بالینی بسیار بالا بوده و احتمال سودآوری محصول را کمتر می. کند فرصت ساخت محصول اثرگذار و سودآور تحت‌تأثیر منابع عظیم موردنیاز جهت تبدیل فناوری‌ها به محصولی تأیید شده برای فروش قرار دارد. موفقیت فرایند اغلب محدود به در اختیار داشتن دانش و علم لازم، نبوده؛ بلکه به اثربخشی چگونگی جمع‌آوری هزاران تکه و قطعه حول یکدیگر محدود می‌گردد.

برای ساخت این نوع محصولات پیچیده تیم‌ها و گروه‌هایی از ده‌ها رشته علمی مختلف، واحدهای مختلف یک شرکت و سازمان‌هایی خارج از شرکت تشکیل می‌شوند برخی شرکت‌های توسعه محصول به‌صورت مجازی هستند و تمامی کارهای خود را برون‌سپاری می‌کنند پیگیری تعاملات پیچیده گروه‌های بزرگ مستلزم، فرایندها سازماندهی و نظارت‌هایی است که باید به‌خوبی توسط مدیریت پروژه فراهم شوند.

تغییرات مداوم چالش‌ها و فرصت‌های جدیدی را فراروی این صنعت بسیار پیچیده قرار داده است. پیشرفته‌ای فناوری جدید بهبود کیفیت و افزایش توان طراحی افزایش بررسی نظارتی و رقابت جهانی همگی ابزار موردنیاز برای توسعه و راه‌اندازی محصولات جدید را تأمین می‌کند. حفظ گروه در مسیر صحیح ضمن انجام فعالیت‌های متعدد، موازی با دید واضح و ارتباط مؤثر، بدون توجه ویژه به فرایند مورداستفاده به وقوع نمی‌پیوندد.»

پناهگاه بی پناه (خاطرات بازماندگان بمباران پناهگاه پارک شیرین کرمانشاه)
مهناز فتاحی
تکنیک بهتر، شنای سریعتر
پل میسون
امر نو
بوریس گرویس
پاریو
کوروش قبادی
کاربرد پایتون در امنیت
شهرام حاجتی چناری
ماهیت حقوقی سود سپرده‌های بانکی در فقه و حقوق اسلامی
سید روح اله ترابی
پینگ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای تازه
استوارت ایوری گلد
آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی فناوری اطلاعات
گروه مولفان سنجش امیرکبیر
داستان هایی از زندگی سیاسی امام علی (ع) ـ جلد دوم
گروه تاریخ اسلام موسسه فرهنگی هنری قوی سفید
خلق دانش در شبکه های اجتماعی
آدلکه آر آجیبوی
ابوالملیح
شراره جمشید
میلر (فصل ۳۸: ژنراتورهای کاشتنی قلب)
فاطمه عالی نژاد
ترن هوایی کارآفرینی
دارن هاردی
می‌روم تا که از نو بپوشم خودم را
نرگس سیفی
هد‌یه مسیح
مصطفی غفاری ساروی
نجات ارداس؛ جلد اول
براندون مال
افتخار ایران
محمد مکاریان اصل
شرح قانون اساسی؛ فصل چهارم، اقتصاد و امور مالی (اصول ۴۴ و ۴۵)
مصطفی منصوریان
حال به همزن اما واقعی؛ دورهمی مومیایی ها
کری لوگان هولیهان
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۷۴ صفحه

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۷۴ صفحه

قیمت:
۱۰۷,۰۰۰
تومان