دانلود و خرید کتاب زیبای کوچک حسن غلامی کریم آباد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زیبای کوچک اثر حسن غلامی کریم آباد

کتاب زیبای کوچک

معرفی کتاب زیبای کوچک

کتاب زیبای کوچک نوشتهٔ حسن غلامی کریم آباد و حاصل گردآوری امین ماکیانی است. انتشارات امتداد دانش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی الگونگاری حلقهٔ میانی موفق با محوریت شبکه‌سازی مردم و اشتغال‌زایی است.

درباره کتاب زیبای کوچک

کتاب زیبای کوچک کریم‌آباد نام روستایی است که ساکنان آن سرگردان در شهر و دورافتاده از اصل خویش بودند. حسن غلامی کریم آباد یکی از مردمان همین روستا بوده است که درد بیکاری، او را به شهر کشانده بود، اما دل در گِرو زادگاهش داشت و روزهای شهرنشینی را به هوای بازگشت به دیار خود، سپری می‌کرد. همین تعلق خاطر، این نویسنده را به کریم‌آباد برمی‌گرداند تا با فعالیت‌های خود، هم زمینهٔ بازگشت اهالیِ را به روستا مهیا کند و هم با کارآفرینی، فرهنگ‌سازی و سایر اقدامات، کریم‌آباد را به روستایی شاخص در کشور تبدیل کند. او نشان داده است که امید به تغییر و تحول، نه یک شعار است و نه یک آرزوی محال؛ بلکه با تلاش، پشتکار و هم‌دلی دست‌یافتنی است؛ حتی اگر راه رسیدن به آن هموار نباشد. حسن غلامی این تغییر را با تکیه بر توان داخلی روستا و بهره‌گیری از ظرفیت‌های محلی ایجاد کرده است. او در این کتاب تجربه‌های شبکه‌سازی و اشتغال‌زایی خود را ارائه کرده است.

خواندن کتاب زیبای کوچک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد الگونگاری حلقهٔ میانی موفق با محوریت شبکه‌سازی مردم و اشتغال‌زایی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۱۶,۵۰۰
۵۰%
تومان