دانلود و خرید کتاب آخرین آمارهای اقتصادی و تجاری کشور کانادا ترجمه انجمن بازرگانی ایران و کانادا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آخرین آمارهای اقتصادی و تجاری کشور کانادا اثر انجمن بازرگانی ایران و کانادا

کتاب آخرین آمارهای اقتصادی و تجاری کشور کانادا

معرفی کتاب آخرین آمارهای اقتصادی و تجاری کشور کانادا

کتاب آخرین آمارهای اقتصادی و تجاری کشور کانادا به‌همت انجمن بازرگانی ایران و کانادا و محمد وحیدی راد گردآوری و ترجمه شده و انتشارات آذرفر عهده‌ار چاپ و نشر آن بوده است. این کتاب به ارائهٔ قوانین و آمار فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و تولیدی و اطلاعات جمعیتی کشور کانادا تا پایان سال ۲۰۲۲ پرداخته است.

درباره کتاب آخرین آمارهای اقتصادی و تجاری کشور کانادا

کانادا یکی از مقاصد مهاجرتی بسیاری از ایرانیان با مقاصد تحصیلی و کاری و به‌ویژه سرمایه‌گذاری بوده است. بدیهی است که برای اقدام مؤثر و باکیفیت در این حوزه، لازم است تا اطلاعات به‌روز و جامعی از وضعیت اقتصادی و خط‌مشی‌ءها و برنامه‌ریزی‌های دولت کانادا در دسترس سرمایه‌گذاران و کارآفرینان و فعالان اقتصادی قرار گیرد. کتاب آخرین آمارهای اقتصادی و تجاری کشور کانادا که بر اساس داده‌های ادارهٔ آمار کانادا تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی و به‌همت محمد وحیدی راد، مدیر انجمن بازرگانی ایران و کانادا گردآوری و ترجمه شده است، کوشیده تا اطلاعات جامع و کاملی از قوانین اقتصادی و تجاری، آمارهای جمعیتی و منابع طبیعی و امکان فعالیت‌های تولیدی و صنعتی مختلف در این کشور ارائه دهد. انجمن ایران و کانادا مؤسسه‌ای غیردولتی و غیرانتفاعی است که با استناد به قوانین بازرگانی کانادا و ایران و به‌ویژه در حوزه‌های تجاری، بازرگانی، صنایع، کشاورزی و گردشگری با هدف گسترش بستری مناسب برای همکاری متقابل بازرگانان و شرکت‌های تجاری ایران و کانادا و همچنین تبادل سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۱۶ میلادی تأسیس شده است.

خواندن کتاب آخرین آمارهای اقتصادی و تجاری کشور کانادا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

فعالان اقتصادی و کارآفرینان و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کانادا و نیز محققان و پژوهشگران حوزه‌های اقتصاد و کسب‌وکار از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب آخرین آمارهای اقتصادی و تجاری کشور کانادا

«چه کسی حق آموزش زبان اقلیت را دارد؟

منشور حقوق و آزادی‌های کانادا از زمان تصویب آن در سال ۱۹۸۲، حق آموزش به زبان رسمی اقلیت را در سطوح ابتدایی و متوسطه به رسمیت می‌شناسد؛ به‌عنوان‌مثال به زبان انگلیسی در کبک یا به زبان فرانسوی در سایر استان‌ها و مناطق کانادا. افرادی که حق دارند فرزندانشان به زبان رسمی اقلیت‌ها آموزش ببینند، شهروندان کانادایی هستند که لااقل یکی از ۳ معیار تعیین‌شده در بخش ۲۳ منشور را رعایت کنند:

۱) افرادی که زبان رسمی آموخته شده و هنوز قابل درک است؛ یعنی زبان مادری، زبان رسمی اقلیت استان یا قلمرو محل سکونت آن‌هاست. در کبک معیار زبان مادری اعمال نمی‌شود. ۲ معیار دیگر اعمال می‌شوند.

۲) افرادی که تحصیلات ابتدایی خود را در کانادا، به زبان انگلیسی برای ساکنان کبک یا به زبان فرانسوی برای ساکنان خارج از کبک انجام دادند. ممکن است آموزش در هر نقطه از کانادا بدون توجه به استان و قلمرو محل اقامت فعلی دریافت شده باشد. آموزش به زبان فرانسوی شامل برنامه‌های غوطه‌وری فرانسوی نمی‌شود؛ زیرا این برنامه‌های فرانسوی به‌عنوان برنامه‌های زبان دوم هستند که توسط مدارس انگلیسی زبان ارائه می‌شوند.

۳) افرادی که فرزندشان در کانادا در سطح ابتدایی یا متوسطه، یعنی به زبان انگلیسی برای ساکنان کبک یا به زبان فرانسوی (به استثنای برنامه‌های غوطه‌وری) برای ساکنان استان‌ها و مناطق دیگر، آموزش دریافت کرده یا در حال دریافت هستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۴۶ صفحه

حجم

۲۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۴۶ صفحه

قیمت:
۱۰۱,۰۰۰
تومان