دانلود و خرید کتاب عامل دار کردن استنت های قلبی عروقی جی. جرارد وال ترجمه فرناز دهقانی فیروزآبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عامل دار کردن استنت های قلبی عروقی اثر جی. جرارد وال

کتاب عامل دار کردن استنت های قلبی عروقی

معرفی کتاب عامل دار کردن استنت های قلبی عروقی

کتاب عامل دار کردن استنت های قلبی عروقی نوشتهٔ جی. جرارد وال و هالینا پادبیلسکا و مگدلنا واورزینسک و ترجمهٔ فرناز دهقانی فیروزآبادی و مهدی موحدی و احمد رمضانی سعادت آبادی است. نشر ویراست این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب عامل دار کردن استنت های قلبی عروقی

گفته شده است که بیماری‌های قلبی و عروقی، علت اصلی مرگ‌ومیرها در سطح جهانی است. کتاب عامل دار کردن استنت های قلبی عروقی شامل ۳ بخش است. بخش اول مروری بر انواع استنت‌های قلب عروقی است که خواننده را با انواع استنت‌های قلب و عروق آشنا می‌کند. در بخش دوم روش‌های پوشش‌دهی و اصلاح سطح استنت‌های قلبی عروقی آورده شده است و بخش سوم به عامل‌دارکردن سطح استنت‌های قلب و عروق با عوامل بیولوژیکی پرداخته است.

خواندن کتاب عامل دار کردن استنت های قلبی عروقی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان رشتهٔ پزشکی، مهندسی پزشکی، علوم مواد و پژوهشگران در زمینهٔ قلب و عروق مداخله‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عامل دار کردن استنت های قلبی عروقی

«ما مشاهده کردیم که در دو سه دهه اخیر نوآوری‌های زیادی در طراحی استنت وجود داشته است، به‌گونه‌ای که دستگاه‌هایی که اکنون به‌صورت بالینی در دسترس هستند کاملاً از استنت‌های نسل اولیه متمایز هستند. این نوآوری‌ها کمک کرده استنت‌ها به یک درمان اصلی برای انواع پیشرفته بیماری کرونر قلب تبدیل شوند. در سطح جهان، تخمین زده می‌شود که سالانه بیش از ۶ میلیون استنت در بیماران کاشته می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

حجم

۱۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

قیمت:
۲۴۰,۰۰۰
تومان