دانلود و خرید کتاب هر روز سیده زهرا امامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هر روز اثر سیده زهرا امامی

کتاب هر روز

ویراستار:بهمن پرتو
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هر روز

کتاب هر روز نوشتهٔ سیده زهرا امامی است. انتشارات مانیان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی ۱۰۰۰ پیشنهاد روزانه برای افزایش کیفیت زندگی است.

درباره کتاب هر روز

کتاب هر روز به راه‌ورسم زندگی و جنبه‌های روان‌شناسی آن پرداخته است. نویسنده گفته است که خواندن این کتاب باعث می‌شود یک مجموعه از جملات و توصیه‌ها را که تابه‌حال ممکن است انجام نداده باشید، انجام دهید و آزادانه تصمیم بگیرید؛ حتی آثاری خلق کرده و با انجام‌دادن کارهای جدید زندگی را برای خود جذاب‌تر، متنوع‌تر و خلاقانه‌تر کنید. این ۱۰۰۰ پیشنهاد، به‌صورت تک‌جمله‌هایی کوتاه ارائه شده‌اند.

خواندن کتاب هر روز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هر روز

«من سیده زهرا امامی، نویسنده‌ی کتاب هرروز هستم. شرکت در دوره‌های تربیت مدرس، آموزش مهارت زندگی، کوچینگ، رشد و توسعه‌ی فردی، نویسندگی و نوشتن کتاب جزو برنامه‌های روزانه‌ام به شمار می‌رود؛ همچنین علاقه‌مند به حضور و فعالیت در مراکز آموزشی، فرهنگی و انجام کارهای اداری و کامپیوتری هستم. باوجوداینکه رسالت هر شخصی در زندگی منحصربه‌فرد و مربوط به خودش است، رسالت من نیز انتقال تمام و کمال آموزش‌هایی که دیده‌ام به همنوعانم است تا اینکه مانند خودم بتوانند علاقه و هدف خود را در زندگی مشخص نموده و هرروز در کنار سختی و مشکلاتی که وجود دارد، ذوق و اشتیاق درون آن‌ها برای رسیدن به هدف، بزرگ‌تر از مشکلاتشان باشد.

رسالت ما چیست؟ دانستن جواب، شروع نیک‌بختی است.

رسالت شخصی درواقع مرز بین دنیای مادی و دنیای معنوی و هدف نهایی در زندگی می‌باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۹۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

حجم

۶۹۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

قیمت:
۴۷,۶۰۰
تومان