دانلود و خرید کتاب آنلاین بفروشید! پائولو فری ترجمه فلورا پورسلیم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آنلاین بفروشید! اثر پائولو فری

کتاب آنلاین بفروشید!

نویسنده:پائولو فری
ویراستار:ی- طاقتی احسن
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آنلاین بفروشید!

کتاب«آنلاین بفروشید!» نوشتۀ پائولو فری و ترجمۀ فلورا پورسلیم است و انتشارات نمای علم آن را با ویرایش ی- طاقتی احسن منتشر کرده است. این کتاب مجموعه ابزارهای کارآفرینی و رشد و بازاریابی را به شما معرفی می‌کند.

درباره کتاب آنلاین بفروشید

آیا تا‌به‌حال از خود پرسیده‌اید برای اینکه کسب‌وکارتان در زمان‌های نامطمئن متزلزل نشود، لازم است چه کارهایی انجام دهید؟ در پایان سال ۲۰۱۹، ویروس کرونا در سرتاسر جهان شیوع پیدا کرد. صحبت از فاصله‌گذاری اجتماعی به میان آمد که بر زندگی اجتماعی و کاری همهٔ افراد تأثیر چشمگیری گذاشت و عادات مردم را تغییر داد. آیا این تغییرات موقت‌اند یا دائمی؟ آیا از این پس در دنیای پیش از کووید زندگی خواهید کرد یا در دنیای پس از کووید؟ و مهم‌تر از همه اینکه صاحبان مشاغل برای وقف‌دادن خود با این تغییرات باید آمادگی چه چیزهایی را داشته باشند؟ این‌ها همه سؤالاتی هستند که نویسندهٔ کتاب آنلاین بفروشید قبل از نوشتن آن در نظر داشته اما هدف او نوشتن کتابی دربارهٔ بازاریابی در زمان همه‌گیری ویروس کرونا نبوده است. بلکه هدفش این بوده که با دانش خود کتابی بنویسد که هم در زمان همه‌گیری و هم پس از آن مفید باشد. او در کتاب به این نکته اشاره می‌کند که کار بازاریابی مشاغل کوچک با مشاغل بزرگ که می‌توانند پول زیادی روی معرفی و شناساندن برند خود هزینه کنند، متفاوت است. اگر صاحب یا فروشندهٔ محصول کسب‌وکار کوچکی هستید، باید باهوش‌تر باشید و از تکنیک‌ها و ترفندهایی فراتر از راه‌اندازی کمپین‌های آنلاین استفاده کنید. همین طور در این کتاب آنلاین بفروشید از روان‌شناسی برند برای جذب مشتری، اهمیت ذهنیت شما در موفقیت و راهنمای ایجاد وب‌سایتی موفق برای خود صحبت شده است.

تغییر به سمت دیجیتالی‌شدن یعنی تطبیق مدل کسب‌و‌کارتان با قرارگرفتن بیشتر در فضای دیجیتال. این تغییر اجتناب ناپذیری است که باید برای آن آماده باشید. خواندن این کتاب به شما کمک می کند این آمادگی را به‌دست آورید. این کتاب بدون اینکه خیلی فنی باشد؛ می‌تواند با صاحبان کسب‌و‌کار صحبت کند.

خواندن کتاب آنلاین بفروشید را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

این اثر به دوستداران کتاب‌هایی با موضوع کسب‌وکار، مدیریت، کارآفرینی و بازاریابی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب آنلاین بفروشید

«بیا با آن روبرو شویم. ما در میانۀ یک بیماری همه‌گیر جهانی هستیم و این بد است ابهامات زیادی در مورد آینده ،تجارت، زندگی اجتماعی و حقوق ما وجود دارد اما شکایت از آن تغییری ایجاد نمی‌کند. برعکس، بر خلق و خوی شما تأثیر منفی می‌گذارد و تاثیرات بیشتری نیز بر کسب و کارتان خواهد داشت. همه چیز تحت کنترل است شما میتوانید آن را انجام دهید. اگر میخواهید موفق باشید باید روی آنچه در کنترل شماست تمرکز کنید و به تعیین اهداف برای کسب و کارتان ادامه دهید. ۹۵٪ از زمان خود را بر روی راه حل و تنها ۵ را بر روی مشکل صرف کنید. شما نمی توانید وضعیت فعلی را تغییر دهید اما می‌توانید کاری برای آن انجام دهید. هر بار که با چالشی روبرو می‌شوید خواه ساختاری باشد یا محیطی، پرسش‌های زیر را از خود بپرسید.

-در این چالش چه فرصتی وجود دارد؟

- چگونه میتوانم از این فرصت به نفع خودم استفاده کنم؟

- برای رساندن کسب و کارم به سطح بعدی چه کاری می‌توانم انجام دهم؟

خیلی آسان است که وارد یک وضعیت ترسناک شوید. وارد شدن به حالت عصبانیت و غرق شدن در احساسات بسیار آسان است، به خصوص اگر رسانه ها را تماشا می‌کنید طرز فکرت موفقیت شما را تعیین می‌کند. توانایی شما برای تمرکز بر روی چیزهایی که مهم هستند تفاوت ایجاد می‌کند و برای رونق و کارتان باید به همه منابع خود دسترسی داشته باشید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۹ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۹ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۲,۵۰۰
۵۰%
تومان