دانلود و خرید کتاب ساعت صفر توسعه و امنیت سیاسی جواد مسعودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ساعت صفر توسعه و امنیت سیاسی اثر جواد مسعودی

کتاب ساعت صفر توسعه و امنیت سیاسی

معرفی کتاب ساعت صفر توسعه و امنیت سیاسی

کتاب ساعت صفر توسعه و امنیت سیاسی (با نگاهی به توسعه‌هراسی سیاسی در ایران معاصر) نوشتهٔ جواد مسعودی است. انتشارات حزب اراده ملت این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب ساعت صفر توسعه و امنیت سیاسی

کتاب ساعت صفر توسعه و امنیت سیاسی مشکلات و موانع پیش روی رسیدن به یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های تاریخی ایرانیان در دههٔ اول پس از انقلاب ۱۳۵۷ را بررسی کرده است. جواد مسعودی که دانش‌آموختهٔ علوم سیاسی است و پیش از این از او کتاب «زمهریر دموکراسی در سپهرِ سیاسی معاصر ایران» به چاپ رسیده است، در این اثر با استناد به نوشته‌ها و مطالعات صاحب‌نظران متعدد داخلی و خارجی، در ابتدا علت‌های توسعه‌نیافتگی ایران به‌ویژه در حوزهٔ سیاسی را بررسی کرده و سپس تلاش کرده است تا علت‌ها و ریشه‌های این توسعه‌نیافتگیِ پس از انقلاب ۱۳۵۷ را واشکافی کند. طبیعی است که توسعهٔ همه‌جانبه و شیوه‌های رسیدن به آن، نیاز به مقدمات و زیرساخت‌های فراوانی دارد و تحقق آن در یک یا دو نسل امکان‌پذیر نخواهد بود. اگر دل در گرو توسعه داریم و آن را آرزویی قابل‌دستیابی برای ایران می‌دانیم، انجام پژوهش و تحقیق درمورد شیوه‌های آن و نحوهٔ برخورد با موانع آن یکی از الزامات همهٔ کنشگران اجتماعی و سیاسی خواهد بود.

خواندن کتاب ساعت صفر توسعه و امنیت سیاسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران علوم سیاسی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر 6822465
۱۴۰۲/۰۷/۲۹

این کتاب بدور از هرگونه افراط و تفریط و تعصبات شخصی بخوبی و بسیار شفاف علل و موانع توسعه سیاسی ایران دوران قبل وبعد از انقلاب سال ۵۷ را بیان کرده است. همچنین عوامل و اتفاقاتی که باعث پدیده توسعه هراس

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان