دانلود و خرید کتاب کلید اوت لوک علی حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلید اوت لوک اثر علی حیدری

کتاب کلید اوت لوک

نویسنده:علی حیدری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کلید اوت لوک

کتاب کلید اوت لوک (outlook) نوشتهٔ علی حیدری است. انتشارات کلید آموزش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب کلید اوت لوک

کتاب کلید اوت لوک شما را با نرم‌افزار outlook آشنا می‌کند و قابلیت‌ها و توانایی‌های آن را شرح می‌دهد. گفته شده است که در میان امکانات مفید بستهٔ آفیس، اوت‌لوک گوی سبقت را از دیگران ربوده است. اوت‌لوک این امکان را برای شما فراهم می‌کند که از امکانات پست الکترونیک بیشترین بهره را ببرید. در اوت‌لوک ابزارهای بسیاری برای سازمان‌دهی و مدیریت ایمیل‌های شما وجود دارد؛ همچنین قابلیت استفاده از دیگر نرم‌افزارهای Office به ویژگی‌های بارز آن افزوده است. تمام کاربران کامپیوتر بسته به نوع نیازشان، می‌توانند از نرم‌افزار اوت‌لوک که یک برنامهٔ چندمنظوره است، بهره برده و از کاربرد‌های آن استفاده کنند. از این نرم‌افزار می‌توان برای ارسال و دریافت ایمیل از طریق اینترنت و شبکه‌های داخلی، تقویم و سررسید، سیستم‌های یادآوری، منشی خودکار و... در امور روزمره استفاده کرد.

این کتاب برای افرادی مناسب است که به مدیریت زمان اهمیت می‌دهند، به هر دلیلی با پست الکترونیک سروکار دارند، می‌خواهند بهره‌وری خود و خانواده و یا محیط کار خود را افزایش دهند، از شلوغی و بی‌نظمی صندوق پست الکترونیک خود خسته شده‌اند، از کاغذهای یادداشتی که در آن شمارهٔ تلفن، آدرس ایمیل، قرار ملاقات و... ثبت می‌کنند خسته شده‌اند و می‌خواهند هیچ تاریخ تولدی را فراموش نکنند.

توسط Outlook می‌توانید هرزنامه‌ها (Spams) را فیلتر کنید، می‌توانید ارسال، دریافت، سازماندهی، مدیریت و بایگانی ایمیل‌های خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و فایل‌های موردنظر را به‌عنوان ضمیمهٔ پیام‌های خود ارسال کنید و ضمیمهٔ پیام‌هایی را که از دیگران دریافت نکرده‌اید، مشاهده کنید. با کمک جست‌وجوی آنی (Instant Search) می‌توانید یک جست‌وجوی سریع و پیشرفته را در ایمیل‌ها، تقویم، اطلاعات تماس‌ها و لیست وظایف خود انجام دهید. سیستم هوشمند طبقه‌بندی برحسب رنگ به مدیریت حجم عظیم اطلاعات کمک می‌کند و استفاده از طبقه‌بندی رنگی باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینهٔ شما خواهد شد.

خواندن کتاب کلید اوت لوک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کار با کامپیوتر پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۴۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان