دانلود و خرید کتاب در جاده‌ کودک آگاهی رابرت باکنام ترجمه عاطفه خلیلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در جاده‌ کودک آگاهی اثر رابرت باکنام

کتاب در جاده‌ کودک آگاهی

معرفی کتاب در جاده‌ کودک آگاهی

کتاب در جاده‌ کودک آگاهی نوشتهٔ رابرت باکنام و گری ازو و ترجمهٔ عاطفه خلیلی است و انتشارات راوشید آن را منتشر کرده است. این کتاب به ما می‌آموزد چطور هدیهٔ خواب شبانهٔ آسوده را برای فرزندانمان به ارمغان بیاوریم.

درباره کتاب در جاده‌ کودک آگاهی

دکتر رابرت باکنام یک متخصص نام‌آوازه در زمینهٔ پزشکی و سلامت کودکان است که در این کتاب با همکار خود گری ایزو به نگارش ویراست تازه‌ای از کتاب «در جادهٔ کودک‌آگاهی» پرداخته‌اند.

رویکرد بنیادین نویسندگان در نسخهٔ بروزشدهٔ حاضر مورد استقبال بیش از شش میلیون پدرومادر در آمریکا قرار گرفته و تاکنون به بیست زبان زنده جهان ترجمه شده است.

کتاب «در جادهٔ کودک‌آگاهی» به مدت بیش از ۲۵ سال دفترچه راهنمای کاربردی برای نوزادپروری، هماهنگ‌سازی طبیعیِ زمان‌های تغذیه کودک، ساعت‌های چرخهٔ بیداری و خواب محسوب می‌شده است.

دکتر باکنام در مقام یک متخصص رسمی اطفال در بیست و هشتمین سالگرد فعالیت در حرفهٔ خود در این کتاب به ما نشان می‌دهد که نظم و ثبات چطور می‌توانند مانند هم‌پیمانانی برای فرایند سوخت‌وساز بدن هر نوزاد باشند و همینطور چطور والدین می‌توانند از این گرایش‌های طبیعی نوزاد به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری کنند.

نویسندگان به‌طور ویژه خاطرنشان می‌کنند که اندام کودک خردسال چگونه در برابر عادت‌های زندگی والدین واکنش نشان می‌دهد. فصل‌های ابتدایی کتاب با کندوکاو در تک‌تک جنبه‌های مدیریت کودک از جمله سه مولفهٔ زیربنایی مرتبط با فعالیت‌های روزمره نوزاد یعنی زمان تغذیه، زمان بیداری و زمان خواب آغاز می‌شوند.

سپس مباحث کاربردی برروی موضوع‌های گسترده و اختصاصی شامل شیوه‌های تغذیه کودک، مسائل مربوط به خواب کودک، چالش‌های مرتبط با برنامه‌ریزی زمانی کودک، روال‌های خواب روزمره، تمرین‌های چندگانه خواب، لوازم و وسایل خواب راحت کودک، بیماری‌های مربوط به روده و معده کودک و بسیار از ابعاد دیگر تمرکز خواهد کرد.

پنج پیوست انتهایی کتاب نیز مطالب و ارجاع‌های افزوده‌ای در اختیارتان قرار خواهد داد:

۱. مراقبت از نوزاد و مادر

۲. سیرزمانی اتفاق‌هایی که پس از بارداری رخ می‌دهند

۳. مسائل و راه‌حل‌های تمرین خواب کودک

۴. نظارت بر روند رشد نوزاد

۵. نمودارهای رشد نوزاد سالم

کتاب «در جادهٔ کودک‌آگاهی» بیشتر از یک مفهوم نوین در عرصهٔ فرزندپروری است. در حقیقت، یک ذهنیت ویژه برای مراقبت موفقیت‌آمیز از سلامت کودکان فراهم می‌کند. این کتاب می‌تواند به هر والدی کمک کند تا برنامه‌ای را هم برای برآورده کردن نیازهای نوزاد و هم برای سلامتی و آسایش کل اعضای خانواده تنظیم کنند.

این اصول برای میلیون‌ها پدرومادر سودمند واقع شده و هنگامی‌که بر پایهٔ عقل سلیم به موقعیت منحصرربه‌فرد خانوادهٔ شما اعمال شود، می‌تواند معجزه‌آسا باشد!

خواندن کتاب در جاده‌ کودک آگاهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ پدران و مادران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب در جاده‌ کودک آگاهی

«با به دنیا آمدن نوزادتان در آینده، هرکسی که شما را می‌بیند این جمله بدیهی را بیان می‌کند: «همان‌طور که خودتم می‌دونی، زندگیتون هرگز مثل قبل نخواهد شد.» تعبیر بدبینانه از این سخن این است که تغییر همیشه خوب نیست. اما آیا نباید زندگی خانوادگی‌تان پر از شادی و لذت باشد؟ نباید سرشار از خاطرات شیرین و بی‌آلایش همراه با ترس و پشیمانی باشد؟ چرا شما نباید از نعمت شیرین کوچکی که خدا به شما داده است، نهایت لذت را ببرید؟

ما متخصصانی هستیم که به خانواده‌های بسیاری خدمات آموزشی و مراقبت از سلامت ارائه می‌دهیم و در این مدت به خانواده‌های بسیار زیادی مشاوره دادیم که در ابتدا با نهایت آرزو و خالص‌ترین نیات، محبت کردن و پرورش فرزندان خود را شروع کردند، اما در نهایت، آرزوهای داشتن خانواده عالی، کم‌کم بی‌فروغ‌تر شده و برای آن‌ها، به کابوسی طولانی تبدیل شده است. این مردم چه کسانی هستند؟ این‌ها افرادی مانند خود شما هستند. خانواده همسایه دیوار به دیوارتان هستند. همسایه‌ای که در خیابان پایین‌تر با لک‌لک چوبی که روی چمن حیاط خانه‌اش ساخته است، خبر تولدفرزندش، الکسیس را می‌دهد. زوج‌های شیرینی که شما در کلاس زایمانتان با آن‌ها ملاقات کردید و بعد از دیدن آن‌ها با خودتان فکر کردید که آن‌ها چه‌قدر شیرین و مهربان هستند. همه آن‌ها، بهترین نیات را دارند. اگر آرزوها و رویاهایمان در داشتن آبنبات‌های چوبی یا چراغ‌های روشن باقی می‌ماندند، هر روز احساس خوشبختی و سعادت می‌کردیم. اما در فرزندپروری خوب، آرزوها بسیار بزرگ‌تر از این‌هاست.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۰۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

حجم

۴۰۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان