دانلود و خرید کتاب شاعران بخش جویم کرامت اله تقوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شاعران بخش جویم اثر کرامت اله تقوی

کتاب شاعران بخش جویم

معرفی کتاب شاعران بخش جویم

کتاب شاعران بخش جویم حاصل کوشش کرامت اله تقوی است. نشر همسایه این مجموعه شعر معاصر ایرانی را روانهٔ بازار کرده است. این کتاب آثاری از شاعران جویُم در استاد فارس را در بر گرفته است.

درباره کتاب شاعران بخش جویم

کتاب شاعران بخش جویم (از آغاز تا کنون) آثاری از شاعران جویم را همراه با سرگذشت‌نامهٔ آن‌ها در بر گرفته است. این مجموعه از سدهٔ دوم هجری آغاز شده و با گذر از دهه‌های ۱۲۲۰ و ۱۳۰۰ هجری شمسی، با سال ۱۳۵۷ به پایان رسیده است. این کتاب شما را با ۱۹ نفر از شاعرهای نقاط مختلف بخش جویم مانند بختیارویه، بلغان، بنارویه، جویم، دامچه، شرفویه، لاغران، منصورآباد و هرم در بازهٔ زمانیِ یادشده آشنا می‌کند. جویُم شهری در جنوب استان فارس و مرکز شهرستان جویم است.

می‌دانیم که شعر فارسی عرصه‌های گوناگونی را درنوردیده است. در طول قرن‌ها هر کسی از ظن خود یار شعر شده است و بر گمان خود تعریفی از شعر به‌دست داده است. حضور شعر در همهٔ عرصه‌ها از رزم و بزم گرفته تا مدرسه و مسجد و خانقاه و دیر و مجلس وعظ، همه و همه گویای این مطلب است که شعر، بی‌محابا، زمان، مکان و جغرافیا را درنوردیده و در هفت‌اقلیم جان و جهان به دلبری پرداخته است. آمیختگی شعر با فرهنگ مردم و اندیشه‌های اجتماعی، این هنر را زبان گویای جوامع بشری ساخته است؛ بدان‌گونه که هیچ جامعه‌ای از این زبان بارز، برای انتقال اندیشه‌هایش بی‌نیاز نبوده است. گاهی شعری انقلابی به پا کرده است و گاه انقلابی، شعری پویا را سامان داده است.

خواندن کتاب شاعران بخش جویم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران شعر معاصر ایران پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

حجم

۳۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان