دانلود و خرید کتاب روانشناسی پول ادیسون بل ترجمه رضا نجفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روانشناسی پول اثر ادیسون بل

کتاب روانشناسی پول

معرفی کتاب روانشناسی پول

کتاب روانشناسی پول نوشتهٔ ادیسون بل و ترجمهٔ رضا نجفی است و انتشارات نور علم آن را منتشر کرده است. این کتاب راهنمای ساده برای هوش مالی است.

درباره کتاب روانشناسی پول

پول، اغلب یک موضوع بسیار تابو در نظر گرفته می‌شود. بسیاری از مردم همیشه حاضر نیستند در مورد مسائل مالی خود با دیگران صحبت کنند. این احتمال بیشتر است که با فردی روبه‌رو شوید که تمایل بیشتری به بحث در مورد زندگی جنسی خود داشته باشد تا اینکه در مورد مسائل مالی خود صحبت کند. آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا این‌طور است؟

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از صحبت کردن در مورد مسائل مالی ناراحت هستید، احتمال زیادی وجود دارد که رابطه خوبی با امور مالی خود نداشته باشید. اگر می‌خواهید در مورد تسلط بر هنر مدیریت پول و مسئولیت مالی جدی باشید، در وهله اول، باید دربارۀ صحبت در مورد پول راحت باشید. کل این کتاب، به تبلیغ یک گفت‌وگوی سالم در مورد امور مالی شما اختصاص دارد تا بتوانید رابطه بهتری با پول خود داشته باشید!

بسیاری از مردم، این تصور را دارند که امور مالی تنها به اعداد مربوط می‌شود. افسانه‌‌ای رایج وجود دارد که می‌گوید: افراد ثروتمند فقط افرادی هستند که در ریاضیات خوب هستند؛ زیرا مهارت‌های ریاضی برای کار بر روی ترازنامه ضروری است. بله! حقیقتی در آن وجود دارد. مدیریت مالی به سطحی از مهارت ریاضی نیاز دارد؛ با این حال، واقعاً همه چیز اصول اولیه نهفته است. برای اینکه با پول خوب شوید، نیازی نیست خود را با معادلات پیچیده ریاضی آشنا کنید. این تنها حقیقتی است که باید همین الآن یاد بگیرید. همان‌طور که راه را در این کتاب با هم طی می‌کنیم، متوجه خواهید شد که ریاضیات فقط نقش بسیار کوچکی را نسبت به سایر جنبه های رفتار شما ایفا می‌کند.

اگر بخواهیم در مورد آن دقیق باشیم، مطالب این کتاب، بیشتر بر روانشناسی مدیریت پول متمرکز خواهد شد. آیا تا به حال به این فکر نکرده‌اید که چگونه برخی از افراد می‌توانند پول زیادی به دست آورند و همچنان خود را در بدهی هنگفت ببینند؟ و برخی از افراد، ممکن است درآمد متوسطی داشته، و همچنان به اندازه سایر افرادی که حقوق بیشتری دریافت می‌کنند، از نظر مالی در امنیت باشند. دلیل آن، این است که هر فردی رویکرد روانشناختی متفاوتی برای مدیریت پول دارد. البته اگر شغل پردرآمدی داشته باشید که درآمد ماهیانه ثابتی برای شما فراهم کند، خوب است؛ اما اگر ذهنیت درستی برای مدیریت ‌‌مؤثر پول خود نداشته باشید، همه اینها مشکل‌زا است. کسب درآمد زیاد از کار شما، تنها بخش کوچکی از نبرد است. این کتاب، به تقویت ذهن شما کمک می‌کند تا مهارت‌های مالی لازم برای رسیدن به هدف نهایی را داشته باشید: امنیت مالی.

بنابراین، این اشتباه را مرتکب نشوید که فکر کنید، این کتاب فقط برای بچه‌های صندوق امانت، سرمایه‌داران ثروتمند یا وارثان میلیاردرها است. این کتاب کاملاً برای همه و هر کسی که علاقه‌مند به کسب درآمد و اطمینان از مدیریت صحیح و مراقبت از پول خود است، طراحی شده است. در واقع، شما می‌توانید فردی باشید که بسیار در بدهی گرفتار است و احساس می‌کند که هیچ راهی برای فرار وجود ندارد.

حقیقت واقعی این است، تا زمانی که مایل به کار سخت و منظم باشید، همیشه موفق خواهید شد راه خود را برای خروج از هر حفره مالی پیدا کنید. فقط باید آنقدر متواضع باشید که بپذیرید روشی که تاکنون انجام داده‌اید، اشتباه است و باید عادات و اصول جدیدی را برای خود بیاموزید.

یکی از مهم‌ترین درس‌هایی که در این کتاب خواهید آموخت، اهمیت مدیریت مالی است. بدیهی است که قبل از اینکه بتوانید به چیستی‌ها، کیستی‌ها و چگونه‌ها برسید، مهم است که دلیل خود را بدانید. شما باید بدانید که چرا خواندن این کتاب برای توسعه درک شما از امور مالی بسیار مهم است و چرا باید رابطه سالم‌تری با پول خود داشته باشید. این کتاب همچنین عمیقاً به روانشناسی پول و اینکه چگونه ذهنیت یک فرد می‌تواند به موفقیت یا عدم موفقیت مالی منجر شود، می‌پردازد. حتی اگر پول زیادی به شما داده نشود، برای شروع، اگر رویکردهای روانشناختی مناسبی دارید، خود را در موقعیتی عالی برای حفظ و رشد ثروت خود قرار می‌دهید.

در مقابل، شما همچنین خواهید آموخت که چگونه برخی از ذهنیت‌ها و رویکردهای روان‌شناختی به پول، در صورت عدم کنترل می‌توانند برای حساب بانکی شما بسیار مضر باشند. گذشته از آن، شما همچنین در مورد بایدها و نبایدهای پول یاد خواهید گرفت. باید بدانید که مفهوم مدیریت مالی و مسئولیت، از آغاز تجارت و بازرگانی مورد مطالعه و عمل قرار گرفته است. مطمئناً برخی از بهترین شیو‌‌ه‌ها (و نه عالی‌ترین‌ها) در طول تاریخ بشر رایج هستند. این کتاب به عادات ساده‌‌ای که باید در زندگی روزمره خود بگنجانید و چیزهایی که به هر قیمتی باید از آنها اجتناب کنید، اشاره می‌کند. اگر بدهکار یا در وضعیت مالی بدی هستید، این کتاب همچنین گام‌های بسیار ملموسی را برای شما مطرح می‌کند تا از آن وضعیت نامناسب خارج شوید و زندگی خود را از ابتدا بازسازی کنید. باز هم، تا زمانی که منظم و مصمم بمانید، مطمئناً آنچه لازم است را برای زندگی در فضایی بانشاط دارید.

مهم‌تر از همه، این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چگونه از نظر مالی مستقل‌تر باشید. فرقی نمی‌کند که تازه از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اید و بدهی‌های دانشجویی زیادی دارید یا میلیون‌ها دلار در حساب بانکی خود پس‌انداز کرده‌اید. تمام اصول و ایده‌هایی که در این کتاب مورد بحث قرار خواهند گرفت، همچنان در مورد شما صدق می‌کند. آنها اصولی جهانی هستند که صرف‌نظر از وضعیت مالی، به شما مربوط می‌شوند که ازجمله بدانید چگونه می‌توانید کاری کنید که پول شما برای خودتان کار کند.

هدف نهایی این کتاب، الهام بخشیدن به شما و تجهیز شما به مهارت‌ها و طرز فکری است که برای کسب، حفظ و رشد پول خود نیاز دارید. از مفاهیم، مدل‌ها یا نظریه‌های پیچیده مالی نترسید. این کتاب تمام اطلاعات مورد نیاز شما را در بسته‌های قابل هضم‌تری در اختیار شما قرار می‌دهد تا درک و پذیرش آنها برای سبک زندگی شما آسان‌تر شود.

در نهایت، چالش‌های زیادی برای دستیابی به امنیت مالی و استقلال وجود دارد. موانع هم زیاد است که باید از آنها عبور کنید. با این حال، نیازی نیست که شما بیش از حد بترسید. این موارد فقط زمانی یک مشکل محسوب می‌شود که راه حلی وجود نداشته باشد. خوشبختانه این کتاب، راه‌هایی را به شما نشان می‌دهد که برای حل هر موقعیت مالی که برایتان پیش می‌آید، به آن نیاز دارید.

هر زمان که مردم در ناامیدی مالی فرو می‌روند، نگاه کردن به دور و بر، و سرزنش محیط اطرافشان بسیار آسان است. به جای اینکه در قبال اعمال خود پاسخگو باشند، سعی می‌کنند بزهای قربانی بیابند تا از هر گونه مسؤولیتی خلاص شوند. این مسیر، برنده نیست. این همان طرز فکر مالی است که افراد را از دستیابی به ثروت واقعی باز می‌دارد. این کتاب به باز کردن چشمان شما به مسیر رو به جلو کمک می‌کند؛ مسیری که در نهایت، به تسلط شما بر روانشناسی پول منجر می‌شود.

خواندن کتاب روانشناسی پول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید پولدار شوید این کتاب را بخوانید.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان