دانلود و خرید کتاب وقتی سندرم داون و اوتیسم تلاقی می کنند (جلد سوم) مارگارت فروهلکه ترجمه نیلا وکیلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وقتی سندرم داون و اوتیسم تلاقی می کنند (جلد سوم) اثر مارگارت فروهلکه

کتاب وقتی سندرم داون و اوتیسم تلاقی می کنند (جلد سوم)

معرفی کتاب وقتی سندرم داون و اوتیسم تلاقی می کنند (جلد سوم)

کتاب وقتی سندرم داون و اوتیسم تلاقی می کنند (جلد سوم) نوشتهٔ مارگارت فروهلکه و روبین زابورک با ترجمهٔ نیلا وکیلی در انتشارات کنکاش به شکل دوزبانه منتشر شده است.

درباره کتاب وقتی سندرم داون و اوتیسم تلاقی می کنند (جلد سوم)

کتاب وقتی سندرم داون و اوتیسم تلاقی می کنند (جلد سوم) یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات کنکاش است. این کتاب راهنمای DS - ASD برای والدین و حرفه‌ای‌ها است. این کتاب به روان‌شناسان و والدین کمک می‌کند اطلاعات کاملی از تلاقی سندروم داون و اوتیسم داشته باشند.

خواندن کتاب وقتی سندرم داون و اوتیسم تلاقی می کنند (جلد سوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام روان‌شناسان پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب وقتی سندرم داون و اوتیسم تلاقی می کنند (جلد سوم)

«من متولد ۲۰ فروردین ۱۳۳۶ از اصفهان و در خانواده ای هنرمند و عاشق زیر نظر پدر و مادرم همراه با دو خواهر و یک برادر که از من بزرگتر و علاقه مند به تحصیل و هنر بودند بدنیا آمدم. با برادرم همبازی بودم همراه با خواهرانم به مدرسه می رفتم و از محبت ایشان و تجربیاتشان فیض بردم.

دوران تحصیلاتم از کودکستان تا دیپلم در مدرسه بهشت آیین و در بین دوستان صمیمی و علاقه مند به تحصیل هر روز را با عشق گذراندم.

بعد از گرفتن دیپلم ریاضی و گذراندن دوره سربازی و فقط( قبولی در انستیتو تکنولوژی دوره کاردانی رشته نساجی و قبولی در مهماندار هواپیمایی هما) را تجربه کردم.

در سن ۲۰ سالگی ازدواج کردم و همزمان در سال ۱۳۵۷ وارد دانشگاه اصفهان در رشته روانشناسی و در سال ۱۳۶۵ فارغ اتحصیل کارشناسی رشته روانشناسی بالینی شدم.

در سال ۱۳۶۵ تا ۱۳۶۷ مشغول به کار شدم و در ۱۳۶۹ امتیاز تاسیس مهد کودک را کسب کردم و به مدت یکسال مدیریت مهد کودک را عهده دار بودم.

ثمره ازدواجم سه دختر هستند که یکی از آن‌ها مبتلا به سندرم داون و اختلال طیف اوتیسم است. و اکنون ۳۰ ساله و از ۲۰ سالگی زیر نظر یک روانشناس حاذق، موفق شدم مینا را در توانبخشی( زیر نظر بهزیستی ) ثبت نام کنم. در این مسیر با چالش‌های فراوانی روبرو شدم و با صبر و بردباری دوری از او را همزمان با طلاق و مرگ پدرم پذیرفتم . در حین یادگیری و شناخت خودم در دوره‌های مختلف برای درمان دردها و شناخت ترس‌ها و عواطف و احساساتم در ارتباط با دیگران تجربیاتی کسب کردم که هر روز با آگاهی و شناخت مسئولیتم به یادگیری پرداختم وبه دخترم مینا قول دادم او را به همه اطرافیانم معرفی کنم.

وقتی مینا به دنیا آمد به تشخیص دکتر بیمارستان مشخص شد او به سندرم داون مبتلاست و با آزمایش ژنتیک در ۲ ماهگی در تهران زیر نظر دکتر فرهود این مسئله ثابت شد و در سن ۳ سالگی روانپزشک تشخیص داد که اختلال طیف اوتیسم هم دارد.

من و خانواده به پذیرش تلاقی این دو اختلال نرسیده بودیم و مدام برای یادگیری او تلاش می کردیم او ( مینا ) با دوستانش که سندرم داون بودند فرق داشت و همچنین با افرادی که فقط اوتیسم داشتند فرق داشت و رشد او در همه زمینه‌ها دیرتر بود، با آگاهی از روحیات دخترم تصمیم گرفتم از گوگل استفاده کنم و این کتاب را که منابع بسیار با ارزشی برای یادگیری دارد ترجمه کنم.

امیدوارم ترجمه این کتاب همانطور که من استفاده کردم به معلمین و متخصصین و افراد مسئول و خانواده‌های علاقه مندی که می خواهند این افراد ( سندرم داون و اختلال طیف اوتیسم) زندگی بهتری را تجربه کنند کمک کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۵ صفحه

حجم

۳۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۵ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان