دانلود و خرید کتاب من به توان ما علی اصغر روح الامین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب من به توان ما

کتاب من به توان ما نوشتهٔ علی اصغر روح الامین است و نشر متخصصان آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب راهبردهای شبکه‌سازی و ارتباط مؤثر در کسب‌وکار است.

درباره کتاب من به توان ما

چه بخواهید توانایی خود را برای یک فرصت کاری ارائه کنید و چه محصول یا خدمتی را عرضه کنید، به گروهی از افراد مختلف و شبکه‌سازی نیاز دارید. از نظر برایان تریسی یکی از بهترین راه‌های ارتقای سطح زندگی و کسب‌وکار،‌ ایجاد ارتباط و شبکه‌سازی مداوم با افراد حوزه کاری است.

نمی‌توانیم بگوییم شبکه‌سازی از چه زمانی وارد مجموعه دغدغه‌ٔ ما انسان‌‌ها شده است اما‌ این را می‌دانیم زمانی که شبکه‌سازی در کسب‌وکار برای نخستین بار موردتوجه قرار گرفت، بیشتر به‌عنوان ابزاری برای کاریابی و پیدا کردن شغل در نظر گرفته شد.

شبکه‌سازی‌ این وعده را در دل خود دارد که می‌توانید با‌ ایجاد ارتباط مؤثر، مسیر رشد و موفقیت را سریع‌تر از دیگرانی که صرفاً به تلاش و فعالیت تخصصی مشغول هستند طی کنید. شبکه‌سازی، انتقال سریع و آسان اطلاعات را مهیا می‌کند. شما معمولاً هر روز در حال شبکه‌سازی هستید. وقتی در حال صحبت با یکی از دوستانتان هستید ممکن است به او دیدن یک فیلم، رفتن به رستوران خاص یا مطالعه کتابی جذاب را پیشنهاد دهید. همچنین ممکن است او از ملاقاتی که با فرد مشهوری داشته است با شما صحبت کند. دقیقاً مثل همین کاری که در زندگی شخصی خود انجام می‌دهید، می‌توانید در زندگی حرفه‌ای خود به‌منظور شکار فرصت‌های شغلی مناسب انجام دهید. شبکه‌سازی یک فعالیت تجاری، اجتماعی-اقتصادی است که توسط آن کسب‌وکارها و کارآفرینان برای‌ ایجاد روابط تجاری و شناسایی،‌ ایجاد و یا عمل بر فرصت‌های تجاری متعهد می‌شوند. اطلاعاتشان را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند و به دنبال شرکای بالقوه برای همکاری و سرمایه‌گذاری می‌گردند.

یکی از اهداف ضمنی شبکه‌سازی یا بهتر بگویم شبکه‌های تجاری‌ ایجاد روابطی است که در‌ آینده ممکن است برای ما فرصت‌های شغلی و یا پروژه‌هایی را به ارمغان آورد. این کار عمدتاً در رویدادهایی مانند کنفرانس‌ها، کنگره‌ها، سمینار‌ها و دوره‌های آموزشی و یا بعضاً در جلسات اتفاق می‌افتد. سازمان‌های حرفه‌ای معمولاً بسترهایی برای شبکه‌سازی مدیران و پرسنل خود‌ ایجاد می‌کنند. به‌طور مثال با دیگر سازمان‌‌ها رویدادهای مشترکی را برگزار می‌کنند و یا پرسنل خود را به سمینار‌ها و دوره‌های آموزشی می‌فرستند تا تعامل هر چه بیشتری با دیگر سازمان‌ها داشته و فواید زیادی را برای سازمان خود به ارمغان آورند.با توجه به اهمیتی که شبکه‌سازی می‌تواند برای کسب‌وکار داشته باشد در‌ کتاب من به توان ما به بررسی‌ ایجاد شبکه‌سازی در کسب‌وکار و راهبردهای ارتقای آن پرداخته شده است. 

خواندن کتاب من به توان ما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

محتوای‌ این کتاب موردتوجه و استفاده همه سازمان‌ها و اشخاص برای توسعه و بهبود خود در راستای شبکه‌سازی و ارتباط مؤثر، قرار می‌گیرد.

بخشی از کتاب من به توان ما

«ارتباط فرایندی است که اشخاص از طریق انتقال علائم به تبادل معینی مبادرت می‌نمایند. در یک فرایند ارتباطی هفت بخش وجود دارد: منبع ارتباط، به رمز درآوردن پیام، پیام، کانال، از رمز خارج کردن پیام، گیرنده پیام و بازخورد نمودن نتیجه.

پیام عبارت است از شکل عینی شده مفهوم ذهنی فرستنده پیام، پیام ممکن است کلامی و یا غیرکلامی باشد. پیام کلامی به‌صورت نوشتار و یا گفتار می‌باشد. پیام غیرکلامی علائم، اشارات و تصویری هستند که برای‌ ایجاد ارتباط به کار می‌روند مثل تصویر پرستاری که انگشت خود را بر بینی نهاده و شما را به سکوت دعوت می‌نماید. در بیانی دیگر پیام‌ها به‌صورت سمعی، بصری، کتبی، سمعی – بصری، بصری – کتبی تقسیم شده‌اند که فرستنده پیام موظف است برای فرستادن پیام خود از یکی از فعالیت‌های سخن گفتن، کاربرد وسیله مکانیکی برای ارسال پیام، عمل، تحریر و نوشتن یا ترکیبی از‌ این فعالیت‌ها متناسب با پیامی که می‌خواهد ارسال نماید استفاده کند و گیرنده پیام نیز موظف است جهت دریافت پیام از گوش دادن، خواندن و یا ترکیبی از‌ این فعالیت‌ها متناسب با پیام فرستاده شده استفاده نماید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۳۳,۵۰۰
تومان