دانلود و خرید کتاب راهنمای ACSM برای ارزیابی آمادگی جسمانی مرتبط با سلامت گری لیگوری ترجمه سجاد احمدی زاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای ACSM برای ارزیابی آمادگی جسمانی مرتبط با سلامت اثر گری لیگوری

کتاب راهنمای ACSM برای ارزیابی آمادگی جسمانی مرتبط با سلامت

نویسنده:گری لیگوری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب راهنمای ACSM برای ارزیابی آمادگی جسمانی مرتبط با سلامت

کتاب راهنمای ACSM برای ارزیابی آمادگی جسمانی مرتبط با سلامت نوشتهٔ گری لیگوری با ترجمهٔ سجاد احمدی زاد و ایمان فتحی و هیوا رحمانی در انتشارات مبانی چاپ شده است. کتاب راهنمای ACSM برای ارزیابی آمادگی جسمانی مرتبط با سلامت، توسط انجمن پزشکی ورزشی آمریکا منتشر شده است.

درباره کتاب راهنمای ACSM برای ارزیابی آمادگی جسمانی مرتبط با سلامت

با‌توجه‌به اهمیت دقت در اندازه‌گیری فاکتورهای آمادگی جسمانی به‌ویژه فاکتورهای مرتبط با سلامت و همچنین به‌منظور جلوگیری از آسیب حین اجرای آزمون­‌ها، اطلاعات صحیح درخصوص روش‌های ارزیابی می­‌تواند نتایج سودمندی داشته باشد. کتاب راهنمای ACSM برای ارزیابی آمادگی جسمانی مرتبط با سلامت می‌­تواند منبع معتبری برای همهٔ واحدهای آموزشی مرتبط با علوم ورزشی، فیزیولوژی ورزش یا فیزیوتراپی و همچنین برنامه‌­های تخصصی ورزشی باشد که نیاز به ارزیابی قابلیت‌های جسمانی مرتبط با سلامت با استفاده از ابزارها و روش‌­های آزمایشگاهی دارند.

هر کسی با دانش ابتدایی در مورد آناتومی، فیزیولوژی و ساختار بدن می‌تواند با استفاده از این کتاب، روش یا آزمون مناسب و کاملاً معتبری برای ارزیابی قدرت عضلانی، استقامت عضلانی، آمادگی قلبی - تنفسی، انعطاف‌پذیری و ترکیب بدنی بیابد و نتایج حاصل از آزمون را ارزیابی و تفسیر نماید.

کتاب راهنمای ACSM برای ارزیابی آمادگی جسمانی مرتبط با سلامت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

. این کتاب برای دانشجویان و اساتید رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی تالیف شده است و می‌­تواند راهنمای بسیار مناسبی برای ارزیابی عملی آمادگی جسمانی در گروه‌های مختلف، ورزشکاران و همچنین در تحقیقات علوم ورزشی باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۹ صفحه

حجم

۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۹ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان