دانلود و خرید کتاب طنین مشتری میلاد سبزواریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طنین مشتری اثر میلاد سبزواریان

کتاب طنین مشتری

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب طنین مشتری

کتاب طنین مشتری نوشتهٔ میلاد سبزواریان است. انتشارات متخصصان این کتاب پژوهشی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب طنین مشتری

کتاب طنین مشتری یک کتاب پژوهشی است که با هدف پدیدآوردن تأثیر خوشایندی محتوا، روابط اجتماعی و خودابرازی بر قصد خرید مشتری‌ها از طریق ایجاد طنین مشتری خریداران تلفن همراه در سایت دیجی‌کالا انجام شده است. این پژوهش به‌لحاظ هدفْ کاربردی است و ماهیت آن هم توصیفی - پیمایشی است.

خواندن کتاب طنین مشتری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ پژوهش‌های انجام‌شده در حوزهٔ کسب‌وکار و رضایت مشتری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب طنین مشتری

«پیشرفت‌های نوین در زمینه فناوری اطلاعات، باعث پدید آمدن فضاهای مجازی جذابی همچون شبکه‌های اجتماعی شده است که روزبه‌روز در حال گسترش هستند و عرصه را برای تبلیغ کالا و خدمات تولیدکنندگان فراهم می‌کنند. با پیشرفت فناوری اینترنت، بنگاه‌ها از سایت‌های شبکه‌های اجتماعی برای برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان به‌منظور ارائه خدمات و کسب‌وکار و همچنین از رسانه‌های اجتماعی برای بازاریابی اینترنتی، استفاده می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی باعث تغییر ارتباطات بازاریابی سنتی شده‌اند. کاربران اینترنت به‌تدریج ارتباطات تجاری را شکل می‌دهند که این ارتباطات در شکل سنتی، از جانب بازاریابان شکل می‌گرفت (اسچی وینیسکی و دابروسکی،2015). رسانه اجتماعی یعنی خدمات آنلاینی که متن‌های غیرمتمرکز ایجاد شده توسط کاربران را فراهم می‌کند (شامل ویرایش یا برچسب زدن) تعامل اجتماعی، عضویت آزاد یا عمومی. در تعریف ما اتاق‌های بحث همگانی، ویکی‌های همگانی، جوامع آزاد آنلاین (شبکه‌های اجتماعی) گروه‌های دانلود عمومی و… در این مجموعه قرار می‌گیرند. ایمیل‌های شرکت‌های خصوصی و مقاله‌های خبری شرکتی در این تعریف نمی‌گنجند، زیرا که غیرعمومی هستند و یا تحت کنترل متمرکز می‌باشند (الگشیمر و هرمن، 2005). رسانه اجتماعی یک گروه از برنامه‌های کاربردی بر اساس اینترنت است که بر روی پایه‌های ایدئولوژیک و فن‌آوری وب ساخته شده است و اجازه می‌دهد تا محتوای ایجاد شده توسط کاربر ایجاد و تبادل گردد (کاپلان، 2010). رینگلند (1993) ادعا کرد رسانه اجتماعی به تراکم اجتماعی که از شبکه پدیدار می‌شود زمانی که مردم به‌اندازه کافی بحث‌های طولانی، با احساسات انسانی کافی، به شکل شبکه‌ای از روابط شخصی در فضای مجازی است را ادامه می‌دهند. مهم‌ترین چیزی که اعضای چنین جوامعی با هم تقسیم می‌کنند ایجاد معنا و گفتگو درباره آن است (الگشیمر و هرمن، 2005). محققان بسیاری برای دستیابی به ابعاد و عوامل شکل‌دهنده چنین جوامعی این موضوع را به‌صورت عملی و مفهومی موردبررسی قرار دادند (گرانتیز، 1996). مثل رسانه اجتماعی، مصرف‌کنندگان برای پیوستن به جوامع برندی انگیزه‌های خودشان را برای پیوستن به جوامع برندی دارند. برندها با ابزار موجودیت افراد، اینکه یک فرد چه کسی است و با چه گروهی خودش را یکی می‌داند، نیازهای روانی و اجتماعی مهمی را برآورده می‌کنند (رینگولد، 1991). رسانه اجتماعی همچنین راه‌های جدیدی برای ترغیب و تقویت این رابطه می‌یابد و همه این‌ها بدون ابجاد محدودیت جغرافیایی‌ست.

با توجه به اهمیتی که رسانه‌های اجتماعی در زمینه خوشایندی محتوا، روابط اجتماعی و خود ابرازی بر قصد خرید مشتریان می‌توانند داشته باشد در این تحقیق بررسی تأثیر خوشایندی محتوا، روابط اجتماعی و خود ابرازی بر قصد خرید مشتریان از طریق ایجاد طنین مشتری خریداران تلفن همراه در سایت دیجی کالا انجام گرفت.

در این فصل در ابتدا به‌صورت خلاصه مقدمه‌ای بر تحقیق بیان می‌شود و سپس به‌صورت خلاصه به بیان مسئله تحقیق پرداخته می‌شود. در بخش اهمیت تحقیق به ضرورت و اهمیت تحقیق پرداخته خواهد شد. در مرحله بعدی اهداف، فرضیات و سؤالات تحقیق ارائه می‌شوند. سپس متغیرهای تحقیق معرفی و ابعاد متغیرها معرفی می‌شوند.

پیدایش شبکه‌های اجتماعی یکی از تأثیرگذارترین پدیده‌های قرن بیست‌ویک است. فضای مجازی شبکه‌های اجتماعی اینترنتی، عرصه وسیعی از اطلاعات و نمودهای مختلف معنایی را ایجاد می‌کند. شبکه‌های اجتماعی افراد مختلفی را با علاقه‌ها و تفکرات متفاوت به هم متصل می‌کنند. وجود این حجم عظیم از پتانسیل فکری و تفکر انسانی در شبکه‌های اجتماعی، سبب شده است سیل عظیمی از تاجران و مدیران کسب‌وکار و بازرگانی به سمت این شبکه‌ها جذب شوند (کریمی،1398) شبکه‌های اجتماعی این امکان را فراهم می‌آورند که ایده‌ها و نظرهای جدید، به‌راحتی در فضای میان افراد جابه‌جا شوند و در معرض شناسایی و ارزیابی قرار گیرند. ازاین‌رو در شیوه‌های بازاریابی مدرن، شبکه‌های اجتماعی به دلیل این ویژگی و از سوی دیگر، حضور انبـوه کـاربران و تعاملات گسترده میان آن‌ها، بهترین موقعیت را برای شکار ایده‌ها و پی بردن به میزان مطلوبیت آن‌ها فراهم آورده است (وانگرو اگرت، 2019). امروزه شبکه‌های اجتماعی، زندگی اجتماعی و اقتصادی ما را تحت تأثیر قرار داده‌اند، ازاین‌رو از دایره توجه مدیران هوشمند کسب‌وکار دور نمانده‌اند. از دیدگاه برخی از مدیران، شبکه‌های اجتماعی مجازی فرصت‌های بی‌بدیلی برای شناخت گرایش‌های موجود در بازار فراهم می‌آورند. در یک شبکه اجتماعی، فرد از یکدیگر مستقل نیست و به دلیل تعاملات و ارتباطاتی که بین آن‌ها وجود دارد، در پذیرفتن یک محصول یا رفتار، بر یکـدیگر تـأثیر می‌گذارند (کلین، 2019). مدیران هوشمند، این شبکه‌ها را زیر نظر دارنـد تـا ببینند مردم چه علایقی دارند، آرزوی آن‌ها چیست و به‌طور کلی چه در سر می‌پرورانند؛ سـپس تـا حد امکان از این ایده‌ها برای فرصت سازی و حتی محک زدن محصولات و خـدمات جدید بهـره می‌برند (کاظمی و همکاران،1397). بازاریابی و استراتژی‌های بازاریابی در طول تاریخ حیات خود، به‌شدت متأثر از فناوری‌های اعصار خود بوده‌اند. با ظهور دسـتگاه چـاپ، رادیو، تلویزیون، رایانـه و...، بازاریابی نیز ضـمن ایفـای نقش‌های خاص خود، سعی کرده است تا به کمک این ابزارهای تکنولوژیک، به نحوی در راستای دستیابی به اهداف گام بردارد (محمدیانی،1396).»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان