دانلود و خرید کتاب سیمون دوبوار ماریا ایزابل سانچز وگارا ترجمه حمیده جمالی هنجنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سیمون دوبوار

کتاب سیمون دوبوار نوشتهٔ ماریا ایزابل سانچز وگارا و ترجمهٔ حمیده جمالی هنجنی است. انتشارات شهر قلم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این زندگی‌نامه برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب سیمون دوبوار

کتاب سیمون دوبوار که با تصویرسازی‌های ماریا ایزابل سانچز وگارا منتشر شده، کودک را با فردی به نام «سیمون دوبوار» آشنا می‌کند. او در ۹ ژانویۀ ۱۹۰۸ در پاریس و در خانواده‌ای بورژوا به دنیا آمد. او فیلسوف، نویسنده، فمینیست و اگزیستانسیالیست فرانسوی بود. «مانیفست ۳۴۳» عنوان بیانیه‌ای بود که در سال ۱۹۷۱ میلادی، ۳۴۳ زن فرانسوی امضا کردند. این زنان به انجام سقط جنین در زندگی خویش اقرار کردند و در نتیجه، خود را در معرض خطر پیگرد قضایی قرار دادند. متن این مانیفست را سیمون دو بووار نوشته بود. این بیانیه، در نشریهٔ فرانسوی نوول ابسرواتور در تاریخ ۵ آوریل ۱۹۷۱ منتشر شد. یکی از مشهورترین کتاب‌های دوبوار، «جنس دوم» نام دارد. او در ۱۴ آوریل ۱۹۸۶ به‌دلیل سینه‌پهلو (ذات‌الریه) از دنیا رفت.

مجموعهٔ «زنان کوچک، رؤیاهای دور و دراز» حاوی قصهٔ زنانی است که با خیال‌پردازیشان زندگی کردند؛ زنانی که رؤیاهایشان را دوست داشتند. آن‌ها با دل‌دادن به رؤیاها و آرزوهایشان موفق شدند برای همیشه در تاریخ بمانند. سیمون دوبوار الهام‌بخش زنان جهان بود. او را مادر برابری‌خواهی زنان می‌نامند؛ یک فیلسوف برجسته که حرف‌های مهمی دربارهٔ عدالت و آزادی زده است.

خواندن کتاب سیمون دوبوار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه سنی «ب» و «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان