دانلود و خرید کتاب وظایف لحظه به لحظه والدین تا هفت سالگی علی بابایی خورزوفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب وظایف لحظه به لحظه والدین تا هفت سالگی

کتاب وظایف لحظه به لحظه والدین تا هفت سالگی نوشتهٔ علی بابایی خورزوقی و مجتبی بابایی خورزوقی و اکرم ترک است و نشر دارخوین آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب وظایف لحظه به لحظه والدین تا هفت سالگی

این دوره که سن بازی و شادابی کودکانه است، از زمان تولد شروع می‌شود. فرزند در اوان کودکی هنوز دنیای خود را نمی‌شناسد و به طور کامل با آن در ارتباط نیست. او نمی‌تواند کارهای شخصی خود را انجام دهد و از این جهت به سن رفع نیازها هم تعبیر می‌شود. روان‌شناسان به دوره (تولد تا ۲سالگی)، سن حسی ـ حرکتی می‌گویند. از حدود دوسالگی جست‌وخیز کودک اوج می‌گیرد و تمایل او به بازی‌ها بیشتر می‌شود. او در این سن، از تمرکز طولانی در مسائل گریزان است و فوق‌العاده به دنبال تنوع‌طلبی و آزادی‌خواهی است. از دو تا سه‌سالگی، ارتباط کامل‌تری با محیط پیرامون خود پیدا می‌کند و کم‌کم قدرت تشخیص در او نمایان می‌شود، ولی همچنان از تصمیم‌گیری عاجز و به والدین متکی است... اهمیت تربیت در سن سیادت، به این علت است که شخصیت فرد در ۵ سال اول زندگی شکل می‌گیرد.

از این رو، شما به عنوان والدین باید به نقش مهم خود در شکل‌گیری هویت فرزندان توجه کنید. شما زمانی می‌توانید در تربیت و شکل‌گیری شخصیت فرزندانتان نقشی مفید و سازنده داشته باشید که نسبت به وظایف خود و نیازهای فرزندان تان آگاهی داشته باشید. 
خلاصه اینکه مولف در این بخش (جلد اول) با عنوان «وظایف لحظه به لحظه والدین از تولد تا هفت سالگی» به‌صورت جزئی و موردی مسائل خاص هر ماه و سال را تا هفت‌سالگی برای استحضار اولیا مطرح و در بخش دوم (جلد بعد) تحت عنوان «بهترین روش‌های تربیتی در هفت سال اول» به مواردی اشاره کرده که بطور کلی باید جهت رعایت دقیق همواره مد نظر باشد... و در مجموع مولف با استفاده از منابع مختلف در پنج جلد فرزندپروری به دنبال این است که ثابت کند: اولا کودکان همچون علف هرزه نیستند که به خود واگذار شوند. آنها نهال‌هایی هستند که در سایه پرورش باید رشد یابند و میوه شیرین دهند. بدین‌سان تربیت برای آنان امری ضروری و حیاتی است. ثانیا آموزه‌های روان‌شناختی و الهی بر تربیت فرزندان در این سنین تاکید کرده و تلاش نموده تا والدین با دستورهای الهی بیش از پیش آشنا شده و به آن عمل کنند تا کودکان ضمن پاسخ درست به فریاد خاموش درون خود، بر مبنای ایمان کامل، عقیده‌ٔ استوار، دوستی و محبت پیامبر (ص) و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) تربیت شوند.

خواندن کتاب وظایف لحظه به لحظه والدین تا هفت سالگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ پدران و مادران پیشنهاد می‌کنیم.


نظرات کاربران

اکرم
۱۴۰۲/۰۵/۲۹

خیلی خوب و کاربردی است. همه خانواده ها مخصوصا مادران به تمامی مطالب این کتاب نیاز دارند حتما استفاده کنند

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۷ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۷ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
۶,۰۰۰
۵۰%
تومان