دانلود و خرید کتاب حرکت محمدرضا حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب حرکت

کتاب حرکت نوشتهٔ محمدرضا حیدری و زهرا عسگری و طاهره رجبی است. انتشارات یاروین این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد مبانی تغییر رفتار اقتصادی سخن گفته است.

درباره کتاب حرکت

کتاب حرکت یکی از کتاب‌های مجموعه‌ای به نام «حرکت و برکت» است؛ مجموعه‌ای که درصدد است با ترکیب عقل و دین، رازورمزِ کژی‌ها، کاستی‌ها و سستی‌ها و در یک کلمه، عدم‌تعادل‌ها در محیط اقتصادی ایران را در سطوح خُرد و میانی با رویکردِ فرهنگی واکاوی کرده و آنچه را از تجارب بشری، هویت تاریخی و در رأس آن،‌ آموزه‌های دینی به آن دست یافته، در معرض فکر ما قرار دهد. همان‌طور که می‌دانیم «حرکت» نماد تکاپوی بشر مبتنی بر برهان‌های عقلی اوست و «برکت» نماد امداد الهی برای هر آن کس که راه باورمندی و پارسایی پیشه کرده است.

این مجموعه در ۸ جلد تنظیم شده است. ۴ جلد بر مدار حرکت سامان یافته است که در جلد اول،‌ «کلیات» و در ۳ جلد بعدی «تولید»، «مبادله» و «مصرف» موردبحث قرار گرفته است. ۴ جلد دیگر بر محور برکت سامان یافته که ترتیب مباحث نیز همان «کلیات»، «تولید»، «مبادله» و «مصرف» است. نویسنده‌ها کوشیده‌اند آموزه‌های موردنظر را به‌صورت گام‌به‌گام ارائه کنند و در حاشیهٔ هر گام، ۳ قسمت «یک تمرین»، «گفت‌وگوی حرکت و برکت» و «کمی تأمل» برای عینی‌سازی بیشتر محتوا تقدیم شده است.

در قسمت اول تمرینی برای عملی‌ترساختن محتوای گام داده می‌شود تا فرایند تغییر رفتار با انجام تمرین کوچکی کاربردی‌تر شود. در قسمت دوم گفت‌وگویی ردوبدل می‌شود که محتوای گام را در گفت‌وگوی ساده و رفتار طنز‌گونهٔ دو شخصیت حرکت و برکت نشان می‌دهد. قسمت سوم با بیان داستانی مخاطب را به تأمل و بررسی اهمیت موضوع وا می‌دارد. کتابی که پیش رو دارید، تلاش دارد به تبیین ضرورت حرکت انسان پرداخته و چگونگی این حرکت را در عرصهٔ اقتصاد با تأکید بر تغییر رفتار انسان‌ها نشان دهد. در این کتاب کلیاتی از چگونگی تغییر رفتار مردم به‌سمت رفتار مطلوب اقتصادی در ۵ گام بیان شده است.

خواندن کتاب حرکت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران علم اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان