دانلود و خرید کتاب خدا از من دفاع خواهد کرد سیدمحمدهاشم پوریزدان پرست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب خدا از من دفاع خواهد کرد

کتاب خدا از من دفاع خواهد کرد نوشتهٔ سیدمحمدهاشم پوریزدان پرست است. سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی این کتاب تاریخی را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی بررسی جریان‌های منجر به درگذشت شهید بهشتی است.

درباره کتاب خدا از من دفاع خواهد کرد

می‌دانیم که در نخستین روزهای پیروزی انقلاب سال ۱۳۵۷ در ایران، اقدامات گوناگونی از جمله ترور شخصیت‌های انقلاب، کودتا، نفوذ در ارگان‌های انقلابی و انحراف آن‌ها و همچنین تخریب چهرهٔ افرادِ دست‌اندرکار طراحی و اجرا شد. در این میان آیت‌الله بهشتی مورد تهاجم گسترده قرار گرفت؛ به صورتی که حتی نیروهای انقلاب در این تهاجم دور از انصاف و اخلاق، تحت‌تأثیر قرار گرفتند. آیت‌الله بهشتی در برابر این تهاجمات ایستاد، اما سرانجام به قتل رسید. کتاب خدا از من دفاع خواهد کرد به قلم سیدمحمدهاشم پوریزدان پرست جریانات منتهی به درگذشن دکتر بهشتی را تحلیل و روایت کرده است. او یکی از خبرنگاران روزنامهٔ جمهوری اسلامی بوده است که از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام نیز بود.

کتاب حاضر ابتدا شما را یا دکتر بهشتی آشنا می‌کند و سپس درمورد ظهور غول نفاق، جهاد سازندگی، رابطهٔ میان منافقان و آیت‌الله طالقانی، روزنامهٔ خبری، خاطرات دکتر بهشتی، برخی تهاجم‌ها و آغاز شورش‌های دوباره و بر سر کار آمدن «بنی‌صدر» و... سخن گفته است. این کتاب ۲۱ فصل دارد.

خواندن کتاب خدا از من دفاع خواهد کرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران تاریخ معاصر ایران پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

فاطمه سادات
۱۴۰۳/۰۱/۲۲

عالی حتما بخونید تا بدونید شهید بهشتی حقیقی کی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۲۸ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۲۸ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان